5.

35 6 4
                                    

Izumi Szemszög:

Reggel telefon csörgésre ébredek ami asszem vagy ébresztő vagy valaki zaklat minket.(XD)Katsuki olyan nyugottan aludt mint akit leütöttek.Gondoltam megnézem mi van már és ahogy látom Katsukit hívták.Valami Kirishima.Na fel vettem és olyan komás hangon szoltam bele a telefonba hogy azon még én is meg lepődtem.

I:Haló?
                                K:Am szia te ki vagy?

I:Uuhh bocsi még reggel van Midorya Izumi vagyok.

                 K:Szia Izumi am hogy hogy te szoltál bele a telefonba és nem  Bakugou?

I:Hát én a telefon csörgésére ébrettem ez meg úgy alszik mint akit leütöttek.

                   K:(Háttér zaj)D:Kicsim kivel beszélsz?K:Hát elméletileg Bakugou val de amugy Izumival.D:Wat?Acca a telefont had beszéljek veleeeee.K:Jólvan jólvan tessék.

                                D:Izumi te vagy az?

I:Aha

      D:URISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTENURISTEN

I:amm denki are you ok?

                          D:Igen persze csak olyan boldog vagyok!Az már megtörtént?

I:Hát izééé...öhhhmm....hehe

A fejem most tuti hasonlított egy paradicsomhoz.Közben észre vettem hogy katsuki fel ébrett.Biztos akkor amikor a vonal túl oldaláról az illető barátom fan görcsöt kapott.Hhmmp..aah..mi..a..faszom...zajong..így?Rám nézett majd a telefonjára amin beszélek.Neked is jó reggelt édes.Csak megforgatta a szemét megpuszilt majd ennyit mondott.Kivel beszélsz?Hát um Denkivel de amugy meg Kirishimával.Mond már meg neki hogy adja vissza a telefont a Kiri-nek me már fent vagyok.Oksi.

I:Denki

                D:nyugi halottam máris adom

Én oda adtam a telefont szerelmemnek.Ő meg szokásos reggeli hangján beleszólt a telefonba ami olyan szinten imádok hogy majdnem bele haltam szimlán attól hogy meghallom.

B:Haló?Kiri?

                                            K:Oh jó reggelt Bakugou.FÉL 11-KOR FIAM.Már rég bent kéne lenned.

B:Ma nem megyek.Most inkább eggyütt töltöm az időt izumival.

                      K:Hát jó.De holnap jössz?

B:Aha

      K:hm jól van.akkor csá jó pihenést.

B:csá

Ezzel le rakta a telefont.Majd szorosan át ölelt és hozzám bujt.Aludjunk még kicsim.Izé én még szivesen aludnék de az időt gyorsan megnézném mert azért én ma nem vagyok szabad napos.Háát kicsim fél 11 van.HOGY MENNYI?!Szinte azonnal fel pattantam és elkezdtem összeszedni a cuccaimat.De katsuki megállított ugy hogy hátulról megölelt.Hova sietsz?Katsuki nekem már 2 és fél órája munkába kéne lennem!És azt mondta a főnök hogyha megint kések akkor ki rug.Az a főnököd aki nem ad elég fizetést mondván hogy "nincsen tapasztalatod"?Igen.És sajnos más munkát se tudok így találni de anyának is segítenem kell mert éjjel-nappal csak azért dolgozik hogy az albérletet fent tatrsa és hogy járhassak az iskolába.Ekkor meleg sós könnyeket érezemtem az arcomon amit bakugou is észrevett.Kicsim..nincs semmi baj jó?Ha még nem rugott ki akkor mondj fel.Nem tűröm hogy így bánjanak egy angyallal aki kidolgozza magát és alig kap pénzt.Majd én fizetem az ösztöndíjat és anyukádat is kisegítem egy kis pénzel!Köszönöm katsuki de ezt nem fogadhatom el!Túl nagylelkű ez tőled!Ugyan már szivem.Nekem ez a dolgom!Ugy hogy ezt szépen elfogadod amit mondtam és most gyere menjünk le csinálok valami ételt neked.Köszönöm!Lágyan rá tapadtam ajkaira és megcsókoltam.Ő szinte azonnal visszacsókolt.Bejutást kért amit én azonnal meg is adtam neki.Sajnos a levegő hiány nagy úr ezért szétváltunk.Én szinte azonnal odabujtam hozzá.Ölelésemet viszonozta is.Szeretlek Katsuki❤️.Én is kicsim❤️!Gyorsan felkaptam a telefonom és le mentünk a konyhába én helyet foglaltam az egyik széken amíg katsuki a konyhába ment.Kérsz kávét?Szolt ki a konyhából.Aham!És milyet iszol?Espresso.2 cukor 1 tejszín.Oké szivem.Ameddig szerelmem a kávét csinálta én megnéztem az üzeneteimet.Jött egy a bátyámtól,egy a főnökömtől,1 pedig Todorokitól.

                          "Izuku:

Szia csak szólni akartam hogy holnap nem leszek otthon hogy ha esetleg haza jönnél.Ja és jó szorakozást ;)."

"Ichiro Kazudai:

Látom ma is késel igy lehet ki ruglak de csak lehet mert ha ma 8 körül el jössz házhoz és csinálsz nekem 1-2 dolgot akkor nem ruglak ki ;)"

HÁ FEL NE KURJAM MAGAM BAZDMEG!Ordítom magam el dühömben.Eddig is el kelett viselnem ahogy fogdos de ezt már nem tűröm tovább!Mi az szivem mi a baj? Zökkentett ki gondolkodás menetemből katsuki.Megmutattam neki az üzenetet és lehetett látni az arcán ahogy olvasta az üzenetet úgy kezdett elég dühös lenni.Add ide a telefont megirom neki hogy felmondasz!Nem ellenkeztem oda adtam neki a telefont.

                   "Midorya Izumi:

Szeretnék felmondani!Ja és.NEM VAGYOK KURVA BAZDMEG!Ha nem akarja hogy fel jelentsem sőt még be is pereljem nagyon ajánlom hogy messziről el kerüljön!"

Vissza adta a telefont majd egy kaján vigyorral vissza indult a konyhába.Én gyors megnéztem mit irt a főnöknek hát megmondom őszintén amit írt katsuki azt nagyon jól tette mert én is ezt irtam volna.Utána meg még gyors megnéztem mit írt todoroki.

                      "Todoroki:

Szia Izumi.Bocs hogy Ilyenkor zargatlak csak megakartam kérdezni hogy péntek délután 1 ora körül át jönnél-e hozzám?Valamiről mindenképp beszélnünk kell!"

                            "Izumi:

Szia todo.Persze ha ilyen fontos a dolog akkor megyek!"

Le tettem vissza az asztalra a telefont majd a 2 csésze kávéval érkező katsukit szemléltem.Tessék a kávéd.Köszönöm szivem.Köszönet ként egy puszit adtam a szájára amit ő azonnal csókká alakított.Sajnos levegő hiány miatt szétváltunk én meg abba a pillanatba elfordítottam a vörös arcom hogy azt megpróbáljam elrejteni.Hát persze hogy ez se ment mert Bakugou államat az ujjával megfogta makd azt maga felé fordídotta hogy a szemébe nézhessek.Ne rejtegesd a cuki pofidat szépségem.Nah persze hogy erre is csak jobban el tudtam vörösödni mert miért ne.(XD)

✨Time skipp✨

Elmentem!Szoltam még vissza az ajtóból Izukunak.Egy olyan 20 perces séta után már a Todoroki ház elött áltam.Ovatosan bekopogtam mert nem akartam nagy zajt kelteni.Egy pillanat se kellett már nyitódott is az ajtó.Szia Izumi!Beljebb invitált mintha csak simán mint mindig átmennék hogy széthülyüljük a fejünket de ez most ugy érzem nem az a pillanat lessz.Leülök a kanapéra ahol már haverom is ül.Nos...mi volt olyan fontos amit meg akartál beszélni?Csak meg akartam kérdezni hogy amit Denki mondott alkalmazás ugye nem töltötted le?De igen le töltöttem.Akkor még gyorsan töröld le ameddig még nem ugrik rád valami tata!Vagy már van?Azonnal szakicsd meg vele a kapcsolatot!Todoroki majd azt én eldöntöm mit akarok!Aha...szoval így állunk...én még megvédtelek de tényleg igazuk volt az embereknek..te tényleg egy kurva vagy!Csak a pénzért nyitod szét a lábad egy vén trottynak mi?Más nem is lehetne!TODOROKI ELÉG!NEM A PÉNZÉRT NYIROM SZÉT A LÁBAM AZ ILLETŐNEK HANEM AZÉRT MERT SZERETEM!EZEK UTÁN A KÖZELEMBE NE GYERE!Nem birtam tovább...Kiszaladtam a házból.Pontosan én se tudom hogy hova futok csak futok.Egy ideje már szedhetem a lábam mert egy kisbolt elé jutottam el.Az eső is elkezdett esni de nem érdekelt.Leültem a bolt elé elővettem a fülhallgatóm illetve a telefonom majd valami zenefélét bekapcsoltam.Eddig türtőztettem magam...a könnyek csak ugy fojtak némán én meg nem ellenkezdtem hagytam hagy follyanak akadálytalanul.Már egy idelye lehet hogy ülök kb ugy 3 órája.És lehet kéne valaki akit feltudnék hívni hogy karjába zuhanhassak.Denki nem jó az most kirivel van.Végül úgy döntöttem fel hívom Bakugout.El kezdtem hívni de se perc alatt fel is vette.Szia mond.Nem tudtam megszólalni csak halk szipogásommal jeleztem hogy még élek.Haló?Izumi?Izumi!IZUMI!MINDEN OKÉ?!HOL VAGY?!VÁRJ GYORS BEMÉRLEK ÉS AZONNAL ELMEGYEK ÉRTED!Oké...Ezzel letette a telefont.

Elnézés hogy ez ilyen sokáig húzódott csak hát nekem is sok dolgom volt de igyekszem pótolni jobbnál jobb részekkel!

Sweet a Sugar(Bakugou X oc)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora