🔞~3.~🔞

69 7 1
                                    

Figyelem a következő rész 18+ lessz.ha valaki nem birja az ilyet azt inkább hagyja ki ezt a részt!

Izumi szemszög:

Mikor felértünk a szobába Bakugou le rakott az ágyra majd azonnal felém kerekedett.Nem tétováztam azonnal ostromolni kezdtem el ajkait.Alsó ajkaimat lenyalva kért engedélyt a bejutáshoz amit én meg is adtam neki.Mikor nyelvünk összeért belenyögtem a csókba.Mikor levegő hiány miatt elváltunk ő azonnal a nyakamra tapad azt nedves puszikkal látta el,néhol még meg is szívta azt.Majd kicsit lejjebb ment volna ha a ruha nem akadájozta volna meg.Hogy kell ezt a szart levenni?Hátul kell ki tibzározni édes ;).Fellültem hogy ki tudja zibzározni az egybe ruhát ami ment is neki könnyen.Miután le vette rólam az egybe ruhát csak egy mell tarróban és egy a bugyiban voltam.Katsuki már a fehérneműm felső részét is le akarta venni amikor kicsit eltávolodtam tőle.Mi az mi a baj?Ez nem ér..De mégis mi szivem?Hát hogy én egyszál semmibe vagyok te meg teljes felszerelésben.Bakuhounak ez leesett így gyorsan vetkőzni kezdett így már csak egyszál boxerben volt.Amikor megláttam azt a kidolgozott testét....na nekem se kellett több gyorsan változtattam a helyzetünkön és most én voltam felül.Nyakát kezdtem el ostromolni.Lágy puszikkal hintettem be nyakát,néhol meg is szívtam hogy necsak én legyek megjelölve.Ezt ő csak morgásokkal jelezte hogy azé egy kicsit tetszik neki a dolog.Mikor már a nyakánál végeztem áttértem a melkasára és ott is elvégeztem a dolgom.Nah elég legyen belőlem most te jössz.Mire feleszméltem nem volt rajtam meltartó.Katsuki azonnal fordított a helyzeten így megint én voltam alul.Elkezdte nyaktól lefele kényesztetni puszikkal ellátni meg szívás nyomokkal.Mikor leért alsóneműmig rám nézett vággyal teli tekintettel.Én bolintottam ő erre már vette is le rólam a bugyit.Azután fel ált elment az ágy másik oldalára ahol az éjjeliszekrényből elő vett egy kis rubust amire az volt írva hogy "Síkosító".Visszafele már azt néztem hogy nem volt rajta boxer.A tubusból nyomot egy kicsit 2 ujjára majd már belém is hatolt.Aahh~Nyögtem fel fájdalmasan.Katsuki egy ideig 2 ujjával ollózott bennem majd mikor úgy érezte hogy jó akkor kihúzodott belőlem.A tubust ujra kezébe vette majd már álló tagjára nyomott egy kevesett.Azt bejáratomhoz tette majd Be is hatolt.AAAAHH.Nagyon fájt ezért az alap hogy bekönnyeztem.Shhh nincs semmi baj jó?Elkezdte puszilgatni arcom a konfort kedvéért igy kicsit nyugottabb lettem.Majd szolj ha mozoghatok.Egy-két percbe beletelt de jeleztem hogy mozoghat.Az első pár lökés még fájt de azután kezdett egyre kellemesebb lenni az érzés.Nnhgg~Aaaah~Kathshukhih~
Mih azh éhn nevem?Dahdyhh aaah~
Kezdett egyre jobb lenni az érzés amikor Bakugou eltalálta a gyenge pontomat.Aaaahh~Megh vagy!Egyre töbször találta el azt a bizonyos pontot katsuki.Dahhdy éhn mhindjárht...Nyuhgi énh ish.Még lökött 1-2 rajtam és már jött is a gyönyör.Én egy lányokat megszégyenítő sikolyt adtam ki Bakugou pedig 2 morgás közt elélvezett belém.Kihúzódott belőlem majd mellém feküdt én meg hozzábujtam.meg ne fázz kicsim.Húzta ránk a takarót.Én egy olyan 5 perc után már el is aludtam hisz nagyon elfáradtam.Az álmomban egy fura helyre kerültem.Minden nagyon sötét volt.Majd hirtelen fény jött be a szobába és egy csomó ember volt körülöttem aki vagy röhögött rajtam vagy pletykált valamit.Viszont az emberek végén kilátszódott egy tüsis haj.Én azonnal odamentem hozzá közben ezeket hallottam csak.
"Lotyó"
"Ribanc"
"Kurva"
És ehez hasonlókat halottam.Mikor odaértem azonnal Katsuki derekát fontam körül.De ő ellökött.Te ribanc!Tudtam hogy csak a pénzért fekszel le velem.Amugy meg nem nyitnád szét a lábad ilyen vén fasziknak mint én!Elég...
Azt se tudom minek irtam rád!Te is csak olyan vagy mint a többi ribanc!
ELÉG!
Izumi!Izumi!Izumi kelj fel!Enyhe rázásra és ezekre a szavakra keltem fel.Mikor vissza eszméltem az álomra rám törtek a könnyek.katsuki csak még kétségbeesetten nézett rám.Izumi minden rendben?

Bocsánat hogy ilyen rövid lett a rész de én még így is zavarba éreztem magam.Ha meg szar a rész azért is bocsi ez az első ilyen részem!

Sweet a Sugar(Bakugou X oc)Where stories live. Discover now