JSJSSJSJSJSJSJ EGY ÉV UTÁN VISSZA TÉRTEM MUHAHAHAAHAHAHA. Gyerekek én eddig annyi hibával dolgoztam. És nektek így is tetszett. Hát nagyon sok puszi a pocakotokra. Na de itt is a várva várt rész <33333 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bakugou szemszög:
Éppen Kirishimával beszélgettem kisebb szünetben mikor hirtelen a telefonom csörgött. Izumi szerelmem volt az. - Szia mond - Semmi válasz csak szipogás. - Izumi? - Még mindig semmi. Kezdek ideges lenni. - IZUMI! IZUMI JÓL VAGY? HOL VAGY MOST? VÁRJ BEMÉRLEK TELEFONON KERESZTÜL! - Oké... - Leraktam. Bekapcsoltam a telefonszámon keresztüli keresőt. Nem kelett sok megtaláltam. - Kirishima most egy kicsit elmegyek lehet nem jövök vissza. - Nyugi tesó drukkolok hogy minden oké legyen. - köszi. - Eztel rohantam le a kocsimhoz. 10. emeleten voltam nem volt könnyű. Be száltam a kocsiba és padlógázzal indultam meg. Basszus mi történhetett? Mivel a kisbolt ahol bemértem közel volt nem kellett sok kocsival, gyorsan odaértem. Száltam ki a kocsiból azonnal. Körbe néztem, senki sehol. Aztán még egyszer körbenéztem aztán megtaláltam szegény lányt a bolt másik oldalán összekuporodva. Nem is vett észre. Oda rohantam. - Ka.. tsu... ki... - Gyere ide kicsim. - Azonnal karjaimba ugrott. Így is láttam a szemén mennyire sírhatott nem hogy még mennyire elkezdett sírni. Csurom víz volt. Nem tudom mi történhetett de aki ezt tette vele az nagyon megbánja. - Gyere haza viszlek. - Nem hiszem hogy most anya otthon va-Ki mondta hogy oda haza megyünk? Hozzám megyünk. - Válasznak kaptam két nagy szipogást. Felvettem a karomba. Ki nyitottam a kocsi ajtót. Be ültettem majd én is beszáltam a kocsiba. Vezetés közben combját kezemmel melegítettem és simogattam amikor éppen nem a váltón volt a kezem. Még mindig esik. Általába az esőt szeretem. De nem most. Megérkeztünk közben. Kiszáltam a kocsiból. Átmentem a másik oldalra kinyitni szerelmemnek a kocsi ajtót. Ő ki is szált belőle. - Ne vigyelek? - Én is tudok járni. - Dobott felém egy kamu mosolyt. Összekulcsoltam kezünket. Majd be mentünk. Szegénykémből még mindig csurgott a víz. Csupán egy farmer meg pulcsi volt rajta amiből annyira nem folyt a víz. Na de a HAJA.Mintha minimum abból is esne az eső. Felkaptam megint kezembe és fel vettem az irányt az emeletre. - Hova viszel? - Fürdőszoba. - áh értem. De nem zavar hogy vizes vagyok? - Miért zavarna? Én bárhogyan is szeretlek. - Ki nyitottam a kádba a vizet. - Vetkőzz. - Jólvan, Jólvan. - Én is elkeztem vetkőzni. Közben segítettem neki is levetkőzni mivel a vizes ruha nehéz. Ki csavartam őket majd rá raktam a szárítóra. Majd beszáltam a fürdőkádba. Ő elém ült be. Hideg bőre ahogy hozzá ért melkasomhoz kirázott a hideg. Át öleltem és nyakát elkeztem behinteni lágy csókokkal. - Mesélj. Mi történt. - Elmondott mindent. Ledöbbentem. Hogy tehet valaki a legjobb barátjával ilyet. Még jobb kérdés. Ki tesz ilyet ezzel az angyallal. - Hm. Úgy érzem lesz egy-két szavam ehez a Todoroki-hoz. De látom más is nyomja a lelked. Miről nem tudok még? - Hát... Eleve azért nem volt munka tapasztalatom mert félek az emberektől. És ennek is megvan a maga oka. - Szeretnél róla beszélni? - Nehezen de ki mondom. Az apám 8 éves koromban... Meg erőszakolt. - Dehát amikor... Te kivéreztél amikor elvettem a szüzességed. - Hát nem tudott úgy megerőszakolni mert hát valamilyen szinten kisebb vagyok az átlagnál. - Aha így már értem. - Kicsit még bent maradtunk a vízben aztán mivel Izumi majdnem elaludt ezért inkább kiszáltunk. Ki mentem egy polóért meg ilyen esetekre vettem egy néhány darab bugyit. - Tessék. - Honnan van neked az én méretemben bugyid?-Magic honey,Magic. - Én is felvettem valami kényelmeset majd elkezdtem megszárítani Izumi haját. Utána megszárítottam a saját hajam is. Fogtam a szekrényből egy nagy puha takarót és leindultam Izumival a Tv-hez. - Kérsz valamit enni? - Van itthon valami Chips? - Az nem ennivaló hanem nasi és igen van. - Elkeztem nézni milyen Chips van itthon. - Sajtos puffy jó lesz? - Tökéletes. Kaphatnék még egy meleg bögre teát? - Neked bármit szivem.-Köszönöm. - Vissza mentem kezemben egy bögre teával és egy tál sajtos puffyval. - Mit szeretnél nézni? El indítsak valami filmet Netflixen? - Nekem bármi jó amin elaludhatok. - Rendben van. - Elindítottam egy random filmet közben öleltem magamhoz Izumit. Nagyon a filmre nem figyeltem mert valami nagyon benne volt az eszembe. Lehet megkéne kérdezni. - Izumi. - Kezdtem komoly hangon. Aztán rá jöttem hogy lehet már alszik. - Mi a baj?-Nah mégsem alszik. - Tudod elkezdtem gondolkodni. Még csak néhány napja ismerjük egymást. De én fel merem tenni a kérdést hogy azt szeretnéd hogy továbbra is a sugar daddy-d legyek vagy esetleg... - Arra szeretnél rá kérdezni hogy legyek a barátnőd?-Ez a te döntésed. - Hát. Nem szeretnélek vissza utasítani. Nincs terveim közt. Úgy hogy igen leszek. - Tényleg? Pedig azt hittem vissza utasítod. De kellemesen csalódtam. Nagyon szeretlek. - Adtam a hajába egy puszit. - Én is szeretlek. - Közelebb bújt hozzám majd lassan elaludt. Elkezdett hirtelen rezegni a telefonom. Kirishima volt az.
-Csá Katsuki. Na végül megtaláltad? Remélem nem lett nagy baj.
-Szia igen megtaláltam éppen hozzám bújva alszik. Szegénykémnek nem kis problémái voltak.
-Az komoly. Esetleg mesélsz vagy nem tartozik rám?
-Hát mesélni el mesélhetem. Munkába vagy még?
-Nem, már munkából haza értem, most éppen Denki-t várom,mert elment be vásárolni. Késöbb mindenképp látni akarja Izumit mert mikor mondtam hogy mi történt kicsit megijedt.
-Rendben majd hívj ha elindultatok. Szóval. A gyermekkora nem volt egyszerű. Azt inkább nem is ragozom. Denki lehet tudja. Majd elmondja.
-Nagyon régóta ismerik egymást és áradozott is róla nekem egy sort.
-És nem szoltál volna hamarabb róla?!
-Kiment a fejemből mindig. Vagy nem értél rá.
-Aha. Ezt még vissza kapod. A másik meg az hogy most elment ehez a Todoroki barátjához aki nem nézte jó szemmel hogy velem van és úgy gondolja hogy Izumi nekem pénzért nyitja szét a lábát. És hogy igaza volt mindenkinek hogy mekkora egy kurva. Ez a múltjával kapcsolatos.
-Majd megkérdezem Denkit.
Majd tudnál keresni egy Pszichológust? Lehet ha beszélgetne vele egy kicsit megnyugodna.
-Én kereshetek de az ő döntése hogy el is megy vagy nem. És amúgy rá kérdeztél? Bár ilyen állapotban...
-Igent mondott.
-De mire?
-A barátnőm.
-Ooooooooo gart <33.
-Köszi.
-Na most lerakom majd hívlak.
-szia.
Az addig oké hogy veszek fel egy polót.De Izumira mit adjak?
CZYTASZ
Sweet a Sugar(Bakugou X oc)
LosoweAz egész egy apptól indult,majd főszereplőnk élete megváltozott mikor megismerkedett egy személlyel...