⚠️Reilua alkoholin käyttöä ja seksuaalisia kohtauksia⚠️
Alexandran POV
Saavuimme juuri lähimpään baariin, jossa tiesimme olevan vilskettä. Heti sisälle astuttuamme kehoni valtasi voimakas alkoholin ja hien haju, eli kaikki mitä tarvitsin. Kiskaisin Siirin mukanani tiskille ja tilasin molemmille shotit. Myös Olli liittyi seuraamme ja nauroimme hänen jutuille niin kovaa, että vatsaan sattui.
-
Noin puolen tunnin jälkeen alkoholi alkoi valtaamaan kehoni ja päätin lähteä tanssilattialle vetäen Siirin mukanani. Tanssimme biisien tahtiin kuin mitkäkin Rihannan taustatanssijat. Liikutimme molemmat lantioitamme musiikin tahtiin, kunnes tunsin isot kädet vyötärölläni. Hätäännyin kunnes käännyin ympäri ja näin nuo tutut pörröpään kasvot.
-
Tanssimme Aleksin kanssa varmaan kymmenen kappaletta minun hieroessani takapuoltani hänen edessänsä. Aleksi vastasi liikkeisiini ja liikkui mukanani pitäen kätensä vyötärölläni. "Mulla on jano" sain huudettua Aleksille tuon kovan musiikin ja humalaisten ihmisten äänten seasta. Hän nyökkäsi minulle ja vei meidät pöytäämme.
-
Vedin juomani ykkösellä alas ja katselin pöytäämme, katseeni kohdistui heti Joonakseen ja johkin punatukkaiseen tyttöön suutelemassa pöydässämme. Taitaa Joonaksen villi puoli tulla esiin tänään...
-
Seuraavaksi katseeni kantautui Joelin ja Siirin erittäin läheisiin väleihin Siirin istuessa Joelin sylissä, Joelin kädet tuon naisen takapuolen päällä. Mitäs mitäs, Siirillä jäänyt kenties jotai kertomatta. Tommia, Ollia tai Nikoa ei näkynyt missään. Kai he ovat löytäneet itselleensä myös seuraa tai sitten he ovat tappelemassa baarin ulkopuolella. Mistäs sitä tietää..
-
Pian Aleksi kuiskaa korvaani jotai mitä en aluksi voinut edes uskoa, käänsin katseeni baaritiskille ja näen Nikon suutelemassa Ollia. Mitä vittua, onko tää nyt jotain näitten kännisiä juttuja vai uskaltaako ne myöntää tunteensa vaan humalassa? Voi luoja sanon minä. Pian Aleksi alkaa vetää minua kädestä ympäri tuota vodkalta haisevaa tilaa.
-
Päädymme baarin ovesta ulos ja Aleksi painaa minut seinää vasten. Tunnen nuo perhoset vatsassani, enkä ehdi edes käsitellä asiaa kun tunnen nuo pörröpään pehmeät huulet omillani. Tämä tuntuu taivaalliselta...
-
Aleksin POV
Vihdoin saan kerättyä rohkeutta ja vedän Alexandran mukanani baarista ulos. Painan tuon seinää vasten ja painan huuleni vasten tuon omia. Ne ovat pehmeät ja täyteläiset, tuntuvat pumpulilta. Tunnen Alexin vastaavan suudelmaan ja hymyilen, samalla hetkellä tunnen tuon kädet vaeltamassa kylkiäni pitkin alas ja tunnustelevan koko kehoani, kosketus on niin pehmeä.
-
Vedän huuleni pois tuon omilta ja hän näyttää hämmästyneeltä, ei hätää Alex tää ei jäänyt tähän.
-
"Jatketaanko mun luona" kuiskaan tuon kaunokaisen korvaan ja hän nyökkää vastaukseksi.
-
Lähden kävelemään kohti asuntoani ja Alex seuraa perässäni, saavumme ovelleni ja avaan sen avaimillani. Päästän Alexin ensin sisään ja seuraan hänen perässä. Riisun kenkäni, Alexin seuratessa tekoani.
-
Laitan käteni Alexin pehmeille poskille ja lasken huuleni tuon omille, nostan hänet syliini ja hän kietoo jalkansa vyötäröni ympäri. Kannan hänet sängylleni ja asetan itseni tuon tytön päälle.
-
Käteni vaeltavat pitkin tuon täydellistä kehoa ja irtaudun suudelmasta kysyen lupaa riisua hänen mekkonsa, Alex vastaa myönteisesti ja nostan tuon mustan mekon hänen päänsä yli.
-
Tuo liike paljastaa Alexin pitsisen alusvaatesetin. Halusin tuon tytön itselleni saman tien.
-
Alexandran POV
Aleksin vaeltaessa pitkin kehoani käsillään ja sen jälkeen huulillaan tunnen nuo perhoset vatsassani vain villiintyvän. Aleksi nousee takaisin ylös ja katsoo minua suoraan silmiin ja kysyy vielä onko tämä varmasti ok? Vastaan jälleen kertan myönteisesti ja pian tunnen tuon käden leikkivän alusvaatteideni reunalla, voi Aleksi älä kiusaa. Jos olisin vain tiennyt tuosta johtuvan taivaallisen kokemuksen, olisin toteuttanut sen paljon aikaisemmin...
-
Mä jätin tän nyt tähän koska en tiiä haluutteko lukee sitä kaikista intiimeintä kohtaa, sillä suomeks sen lukeminen ja kirjottaminen voi olla vähän kiusallista. Sanokaa toki että haluutteko myös ne intiimeimmät kohdat kirjoitettuna koska en ite tiiä pitäskö mun kirjottaa ne vai ei! Lisäks en jaksa lukea tätä läpi, joten pahoittelen kirjoitusvirheistä!
Veera✨
YOU ARE READING
In his arms//Alex Mattson
FanficAlexandra on 20-vuotias barista vihdistä. Hän ja Aleksi olivat samoilla luokilla koko peruskoulun, mutta heidän tiet erosivat, kun Aleksi lähti opiskelemaan Amsterdamiin. Se särki molempien sydämmet, sillä heillä oli tunteita toisiaan kohtaan. Mitä...