Osa 5 Huimausta ja rakkautta

172 5 7
                                    

Alexandran POV
Heräsin aamulla kovaan päänsärkyyn ja siihen, kun joku silitti poskeani. Avasin silmäni varovasti ja näen hymyilevän Aleksin ylläni.
-
"Huomenta unikeko" tuo pörröpää naurahtaa ja katson kelloa, totta sehän oli jo kaksi päivällä.
-
"Huomenta pörröpää"
-
"Miten sä nukuit?" Aleksi kysyy minulta noustessaan samalla sängystä pukemaan harmaat collegehousut päälleen.
-
"Tosi hyvin, kun sain olla sun vieressä" hymyilen tällä hetkellä leveämmin, kuin Niko saadessaan ilmaisia RedBulleja keikoilla.
-
"Sä oot kyllä niin sulonen" Aleksi lähtee tuon jälkeen makkaristaan pois tekemään ilmeisesti aamupalaa ja keittämään kahvia. Nousen hiljaa sängystä, sillä tunnen tuon pääkivun vain kasvavan ja huimauksen alkavan.
-
Päätän varastaa Aleksilta t-paidan sillä minulla on vain tuo eilinen mekkoni, jota ei kyllä tee mieli laittaa päälle.
-
"Onko sulla buranaa?" Aleksin silmät suurenevat kuin aaveen nähneellä. Säikähdän sillä en tiedä mitä tuo ihmettelee niin paljon.
-
"Sulla on mun paita" en edes tajunnut, että Aleksia voisi häiritä tuo. Oon mä kyllä idiootti, olinhan mä sille vaan joku kännipano varmaankin.
-
"Anteeks, meen vaihtamaan" olen jo kääntymässä ympäri, kunnes tunnen nuo pörröpään vahvat ja isot kädet vyötärölläni "Älä, näytät söpöltä" jäädyn paikalleni ja tunnen tuon punan nousevan poskilleni ja hymyn huulilleni.
-
Saimme Aleksin kanssa syötyä aamupalan ja makaamme nyt hänen sohvallaan lusikassa katsomassa temppareita. On tämäkin tapa käsitellä krapulaa.
-
Aleksin POV
Vihdoin saan pitää tuon ruskeahiuksisen kikkarapään syleilyssäni, toivottavasti hän ei luule ettei tämä merkitse mitään.
-
Viestittelimme jätkien kanssa bändin ryhmässä, pitäis tänään vissiin treeniksellä käydä. Ei kyllä mitään hajua miksi, Nikolla ilmeisesti kriisi menossa.
-
"Mun pitäis lähtee treenikselle kohta, lähetkö mukaan?"
-
"Joo, ilman muuta. Saanhan mä sulta viel jotkut shortsitkin, en oikeen meinannu pelkillä alusvaatteilla ja paidalla lähtee"
-
"Joo tottakai"
-
Nousen sohvalta hakemaan tuolle kikkarapäälle shortseja. Päätän antaa hänelle lempi shortsini, jotka ovat tummansiniset collegeshortsit. Tykkään pukeutua mukavasti. Farkkushortsit ei oikeen oo mun juttu.
-
Saan itsellenikin paidan päälle ja kengät jalkaan. Alex näyttää huvittavalta, sillä hänellä on jalassaan minun isot släbärini. Eihän hänellä ollut muita kenkiä kuin korkkarit.
-
Saavumme treenikselle ja sisään astuessa huoneessa vallitsee syvä hiljaisuus. Jätkät näyttävät alakuloisilta ja Niko itkee. Mitähän helvettiä on tapahtunu. Porkoa ei näy missään, ehkä hän on vain myöhässä
-
"Porko on sairaalassa"
-
Vihdoin sain teille uutta lukua ulos. Oon tosi pahoillani, että tässä kesti näin kauan sekä tää on aika tylsä ja lyhyt luku kaiken lisäks. Pitäkää ittestänne huolta!🖤
Veera

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 04, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

In his arms//Alex MattsonWhere stories live. Discover now