שובר לבבות

130 11 2
                                    



⚠️תוכן מיני⚠️

"לעזאזל הארי!" הארי שמע את לואי צורח מבעד לדלת האמבטיה. הארי נאנח, דופק שוב. "לואי, אני מצטער. זו הייתה בדיחה, אני מבטיח!" הארי ניסה להסביר. קולו רועד. הוא שמע אנחה, ואז את הדלת נפתחת.

"אתה מבטיח?" שואל לואי. הארי מהנהן. לואי מגחך "תוכיח זאת."

הארי עמד המום לרגע. ואז לקח שליטה, דוחף את לואי אל הקיר ולוחץ בגסות את שפתיו לשפתיו של לואי. לואי נדלק מיד על ידי השלטון של הארי, ונאנק בנשיקה.

הארי מוביל אותם לחדר השינה שלהם, ובו בזמן שולף את החולצות שלו ושל לואי.

כשהם נופלים על המיטה, לואי מעיף אותם ומתחיל להוריד את מכנסיו של הארי. הארי פולט אנקה מתוסכלת ומושך אותם באגרסיביות, ולא משאיר אותו בשום דבר מלבד תחתוניו.

לואי מנשק ברכות את יריכו של הארי, והוא מתחיל לנשוך בעדינות על שולי האשכים של הארי. הארי נאנח מעט כשפיו של לואי מתקרב לזקפה הקשה שלו.

לפתע לואי משחרר את ההתקשות של הארי. לואי לוקח את הארי בשתי ידיו ואטו מעביר אצבע אחת מעל הראש.

הארי נאנק בקול רם יותר, אך עדיין שומר על שקט. לואי לוקח כמעט את כל הארי לפיו, נותן ללשונו החמה להחליק על קצהו.

"לעזאזל לואי" הארי גונח בקול רם, מרים את מותניו. הוא הרגיש שהוא דוחף על עורפו של לואי.

לואי גיחך לתגובתו של הארי, והתחיל להעביר את ראשו מעלה ומטה.

הארי השליך את ראשו לאחור ונאנח שוב, ראשו דופק על לוח המיטה.

"לעזאזל לואי אני גו-" הארי התחיל, אבל הוא נעצר על ידי שפתיו של לואי לשפתיו.

"אני רוצה שתזיין אותי, כל כך קשה." לואי ממלמל לתוך הנשיקה. הארי מתהפך לפתע על שניהם, כשלואי מחליף את מותניו.

הארי מושיט יד אל שידת הלילה ושולף קונדום, קורע את העטיפה בשיניו ומחליק אותו במהירות על איברו.

הארי מתמקם כנגד הכניסה של לואי, לואי מהנהן ומוריד את עצמו לאט לאט אל הארי. משחרר גניחה גרונית תוך כדי.

הארי מתחיל להידחק אל לואי, מצחו מתחיל להתכסות בזיעה. הוא פוגע בערמונית של לואי בכל פעם, וגורם לעונג רב לירות בגופו.

"לו-לואי אני-" הארי ניסה לומר, אבל נעצר בשל גניחה גדולה וגבוהה שנמלטה מפיו.

לואי גנח בקול גבוה וגמר על כל בית החזה של הארי, והארי היה קרוב מאחור וצרח את שמו של לואי כשהוא גומר לקונדום.

לואי נפל על חזהו של הארי, שני הנערים נשמו בכבדות.

"האם הוכחתי לך את זה לו?" שואל הארי, כמעט תמים. לואי פשוט צחקק. "אלוהים, אני אוהב אותך הארי."

Oneshot-L.S Where stories live. Discover now