Roses_are_rosie:
Evet açıklanan haber doğru
Park Jimin ile uzun süredir bir ilişkimiz var ve sizin de bunu anlayışla karşılamanızı bekliyoruz.
Sizi seviyoruz ve umarim bu kararımıza saygi duyarsınız.
Teşekkür ederiz şimdiden.15M beğeni
(Bu gönderideki yorumlar kapatıldı)
"Üzülme bir şey olmayacak"
"Jimin elimde değil biliyorsun cok fazla linc yiyorum şimdi cok daha fazla artacak"
Jimin omzumdaki ellerini bana daha da sardı.saclarimi öptü ve konuşmasına devam etti.
"Biliyorum bebeğim ama ilişkimizi açıklamak zorundaydık bunu sen de biliyorsun suan gündemde full biz varız ve cok fazla kötü yorum var ama bu gün geçtikçe azalir diye düşünüyorum. Insanlar ilişkimizi gördükçe umarım desteklerler."
"Umarim sevgilim. Bebegimizi açıklamasak bile onun icin bunu yapmak zorundayiz"
Jimin kafasiyla beni onayladi.
"Evet bundan sonra beraber goruntulenecegiz ve o zaman her sey daha karmaşık olurdu açıklanması daha iyi oldu bence"
Kafamla onaylayarak ona daha sıkı sarıldım.
Sarhoş olduğum bir gece de onunla tanışmış olsam bile o başıma gelen en güzel sey .o gece yasanmasaydi suan biz bu durumda olmazdık.
Ve tabiki bebegimiz bu durumun en büyük rolünü oynuyor, o olmasa biz olayı unutabilirdik ve ben ona asla yazmazdım.
Gülümseyerek minik kızımı okşadım."Ne düşünüyorsun da gülümsüyorsun sen?"
Meraklı gözlerle vereceğim cevabi bekliyordu."Seninle tanıştığımız o gizemli geceyi ve bizi birleştiren minik kızımı"
"Degisik bir tanışmaydı ve evet kızımız olmasa suan bu durumda olmazdık"
"onun varlığını öğrendiğim de bağıra bağıra ağladım. Evet suan cok mutluyum ama o zaman kabus gibiydi. Babasi kim bilmiyorum idolum"
"Tahmin edebiliyorum hissettiklerini
Geçmişi düşünmeye gerek yok bebeğim şuan hepimiz cok mutluyuz ileriye bakalım""Ben sana hic yazmayacaktim aslında
Hamile olmasaydim""Neden"
"Ben gece birisiyle yatmışım da numaran kayıtlı acaba yattığım kişi sen misin mi deseydim?"
"Evet böyle söyleyince haklısın yazılmazmış"
Diyerek kahkaha attı."O zaman kızımız iyiki geldi"
"Iyiki geldin kızım"
Gerçek olduğunu düşünüp ağlıyorum şuan
Yetişkin içerik bir taennie kurgusu yazdım salayim mi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mystery of the night
FanfictionJenkim: Rosé, lütfen bana yattığın kişiyi hatırladığını söyle. Park Jimin - Roséanne by lucià ▪︎1 july, 2021 ▪︎texting, düz yazı▪︎ Rosemin #1