"Rosé pastayi akşam 6da getirecekler hayatım."
Bugün küçük kızımızın ilk yaş günüydü ve biz Rosé ile sabahtan beri koşturuyorduk. Lila'dan daha heyecanli olduğumuz kesindi. Gerçi onun daha hicbir seyden haberi yoktu.
Biz tepkisini merak ettiğimiz için dün aksam doğum günü şarkısı söylemiştik ve kocaman kahkahalar atarak elleriyle alkış yapmıştı.
Biz de Chae ile birbirimize sarılarak onun o sevimli hallerini büyük bir mutlulukla izlemiştik.Lila, Chae ile isim ararken ikimizinde cok hosuna giden bir isim olmuştu ve bu yüzden kızımıza bu ismi koymak istemiştik.
Lila gece anlamına geliyordu bu yüzden bizi bu kadar etkilemişti sanırım.
Lila ismi en az kızımız kadar güzeldi."Jimin ben yemekleri falan yaptım süslemeler tamam mi?"
Etrafa bi göz attım sanirim tamamdi.
"Evet evet son kez bi bakalım zaten sonra bizimkiler gelir"
Etrafa son kez göz attıktan sonra odasında mışıl mışıl uyuyan bebeğimizin yanina geldik.
Beşiğinin yanina vardığımızda aslında uyumadığını tavani izlediğini gördük.
Iki yandan küçücük tokalarla bağlı olan saçları ve tombul yanaklari ile onu ısırmak istiyordum.
Boyu diğer bebeklere gore fark edilecek derecede uzundu.
Babasina çekmediği kesindi anasina cekmisti heralde.Rosé, bizi gördüğü anda gülücükler atmaya başlayan Lila'ya ellerini uzattı ve Lila da anında kollarini uzattı.
Ben ne mi yapıyordum?
Arkadaslar karşımda iki tane melek var tabiki onlari izliyorum."Sen uyandın mi meleğim?"
Lila mırıltılar çıkararak annesini onayladi.
Annesinin omzundan başını kaldiran kızım beni görmesiyle direkt kollarini bana doğru uzatti.
Biraz babacıydı ve bu benim oldukça hosuma gidiyordu."Ee ama kızım seni 9 ay karninda ben taşıdım üstüne emzirdim ben baktım sana. Sen babanı görünce beni direkt satıyorsun be kızım."
Ama Rosé'nin hoşuna gitmediği kesindi.
Kollarımı kocaman açarak kucağıma gelmesini sağladım.
"Kıskanma annesi seni de cok seviyoruz."
Lila'nin gözlerine elimi koyarak biricik karımın dudaklarina küçük bir öpücük bıraktım.
Rosé gülerek Lila'nin doğum günü için olan elbisenini getirdi."Hadi bakalım lila hanim seni hazırlayalım."
O sırada çalan kapı ile Lila'yi yavaşça otun halısınin üzerine bırakıp aşağıya indim.
Kapıyı açtığımda gördüğüm üyeler ile kocaman gülümsedim.
Namjoon hyung en önde iceriye girerken"Ooo Jimin baba bey nasılsınız?"
Dediği şey gulmeme sebep olmuştu.
"Iyiyim hyung valla napalım uğraşıyoruz hanimefendi ile."
Namjoon hyung iceriye gecerken arkasindan Seokjin hyung girmişti.
"Mükemmel hyungundan once baba olduğun icin sinirliyim hala sana ama önce kızını göreyim sonra konusuruz yine unutturma."
"Tamam hyung soz hatirlaticam."
Diğer uyeler ile de sarıldıktan sonra en sona Taehyung kalmıştı.
"Prensesim nerde benim cok özledim."
Lila ve Tae'nin arası oldukça iyiydi. Hatta fazla iyiydi. Benim kucağımdayken Tae'ye gidecek kadar iyiydi. Kıskanıyorum ama siz çaktırmayın.
"Yukarda annesi ile üzerini giyiyor amcası gelecekler şimdi."
Kafasını onaylar anlamda sallayarak üyelerin yanına geçti.
Ben de arkalarından geçtim ve sohbet etmeye başladık.
Ta ki yukardan gelen Rosé'nin çığlığına kadar."JIMINNN HEMEN BURAYA GELMEN LAZIM."
Ağlar gibi bağırdığında neye uğradığımı şaşırdım ve yukarı nasıl çıktığımı bile anlamadım.
Lila'nin odasina hizlica girdigimde koltuğun kenarına küçük elleriyle tutunarak ayakta durmaya çalışan kızımı ve önünde diz çökmüş ağlayan Rosé'yi gördüm.
Kızım ayakta duruyor dimi yanlış görmedim.
"Rosé.."
Rosé gozlerinden akan yaşlarla kafasını salladı.
Bu kadar tepki vermemizin sebebi tam 12 aylık olmasına rağmen ilk defa ayakta duruyor olmasıydı.
Ben de yanlarına varıp diz çöktüm."Lila hadi babaya gel kızım"
Küçük kızım koltuğun kenarlarına küçük elleriyle tutuna tutuna yürümeye çalışıyordu.
Benim sesimle bana döndü ve tek elini bırakıp bir adım atti. Bu görüntü bile benim ağlamamı sağladı."Hadi kızım yapabilirsin bak burdayım ben"
Lila bir yere bir de bize baktı ve yavasca tek elini de birakarak adım attı.
Bir adim daha atmaya çalışırken hafifçe sendeledi ve ben hemen onu tutup kocaman sarıldım.
Chae de bize kocaman sarıldı ve beraber Lila'yı öpücük yağmuruna tuttuk.Üyeler bizi başından beri kapıda mutlulukla izlerlerken ben daha onlari yeni farkediyordum.
"Prenses kocaman olmuş yürüyor ah sanırım ağlayacağım."
Taehyung yine oyunculuğunu konustururken ben de üyelerle oynayan kızımı izliyordum.
Bu hayatta cok fazla iyikilerim olmuştu.
Mesela
Iyiki o gün sarhoş olmuştuk
Iyiki hayat yollarımızı kesiştirmisti ve
Rosé ile cok güzel bir evliliğim olmuştu.
Cok guzel arkadasliklarim, grubum olmuştuVe benim güzel kızım iyiki doğmuştu...
Burayi cok özlemişim..
Arkadaşlar Selam??
Ben geldim
Özel bölüm patlatayim dedim
Umarim beğenirsiniz
Sizi seviyorrurum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mystery of the night
FanficJenkim: Rosé, lütfen bana yattığın kişiyi hatırladığını söyle. Park Jimin - Roséanne by lucià ▪︎1 july, 2021 ▪︎texting, düz yazı▪︎ Rosemin #1