Capitolul 8- Trebuie sa aleg?!

252 14 0
                                    

Ma trezesc brusc atunci cand simt ca doua maini ma cuprind. Ah,era doar Troy... Stai putin,eu..am dormit cu el? Eh.. Imi frec usor ochii si casc puternic.

-Neata Em!

-Hei.

-Imi place cum iti sta parul. Spune si bufneste intr-un ras isteric.

-Da,sigur.. spun somnoroasa.

-Voiam sa iti spun ca weekend-ul acesta sunt plecat cu niste afaceri.. imi cer scuze.

-Nu e nimic,te inteleg... spun cu o fata trista

-Te iubesc! spune si ma saruta apasat.

Ok,deci tocmai mi-a spus ca ma iubeste?! Oare ce a patit?

-Si eu! il sarut pe frunte.

Ei bine,a fost o zi normala,chiar plictisitoare. Ajung acasa... eram singura asa ca ma gandesc sa fac jogging. Ma echipez bine,iau o pereche de casti ssi telefonul si sunt gata. Am zis sa alerg o ora sau doua dupa care m-am intors acasa obosita. Numai bine ce termin de mancat si am primit un sms. Era de la Chris...

*Hei,ma intrebam daca putem lua cina in aceasta seara..*

*Scuze,dar tocmai ce am mancat. Dar ce ar fi sa ne plimbam maine impreuna?*

*Mi se pare o idee buna. Noapte buna!*

*Noapte buna!*

Ok,deci ma pun la somn pentru ca sunt extrem de obosita..

Sambata dimineata

Ma trezesc pe la 10:56 si ma ridic din pat. Imi caut telefonul dar nu il gasesc. Ugh... am primit un sms,sunt salvata.

*Vin sa te iau de acasa la 12:00*

*Ok.. :)*

Nu mai aveam asa de mult timp ca sa ma pregatesc. Asa ca am intrat repede in dus si lasam picaturile de apa sa imi inunde pielea. Am iesit in 10 minute si m-am dus in dressing. Am ales o rochie roz deschis scurta si o jacheta de blugi albastra pe deasupra. In picioare o pereche de converse visinii iar machiajul unul simplu... Deja este ora 11:49. Cred ca trebuie sa ajunga... imi iau o geanta visinie eleganta in care imi pun ochelari,servetele,telefonul si mai multe lucruri necesare...

*trrr*

Mda,asta este soneria deci deja a ajuns. Chris era atat de dragut! Puteai sa te pierzi in ochii lui verzi... Era imbracat cu o pereche de blugi negri,un tricou verde care ii scotea in evidenta ochii si... abdomenul si o jacheta pe deasupra. Arata fabulos!

-Hei,esti foarte frumoasa! spune si imi da un buchet enorm de trandafiri rosii.

Sar in bratele lui si il sarut pe obraz.

-Nici tu nu esti mai prejos! Mergem?

-Sigur stapana!

Ma ia de mana si ma conduce la masina. Mergem intr-un parc. Era atat de frumos!

-Si,spune-mi despre tine Emily!

-Pai,ma numesc Emily Brown,am 18 ani,m-am mutat aici pentru tata. Are niste afaceri importante. Am niste parinti ocupati. Imi place sa desenez si sa cand. Si,cam atat. Si tu?

-Eu ma numesc Chris Martin,am 19 ani,stau aici de mult timp. Imi place sa cant la chitara si sa imi petrec timpul cu cei dragi.

-Pai sa imi arati si mie imprejurimile,daca ai timp...

-Sigur ca da. Pentru tine orice.

-Esti asa dulce!

Ochii nostri s-au intalnit si fetele noastre erau la catova centimentri distanta. Atunci cand buzele noastre s-au lipit au inceput un razboi. Limbile noastre isi faceau dansul si simteam ca plutesc. Am fost nevoiti sa rupem sarutul pentru ca nu mai aveam aer. M-a mai sarutat apoi scurt,m-a luat de mana si ne plimbam.

Am petrecut toata ziua in compania lui. Era placut sa stai cu el. Pe la 21 am ajuns si eu acasa. Nu mai aveam chef de nimic.. mi-am pus pijamalele pe mine si m-am bagat in pat ganditoare..

-Doamne,sunt asa de draguti amandoi! Cum as putea sa aleg dintre ei... ei bine,cu gandul asta am adormit...

Hei dragilor! Mi-am propus sa va scriu un bonus pentru ca suntem 600 si ceva de precini. Va iubesc! :* < 3

La prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum