*dimineata*
Ma trezesc din cauza razelor soarelui care imi dezmiarda usor fata. Imi frec putin ochii si ma pun in sezut. Pe noptiera din dreapta era o tava plina cu mancare. Pe langa ea mai era si un biletel roz,in forma de inimioara.
*Iubito,imi cer scuze dar am foarte mult de lucru asa va nu voi putea sa ajung devreme diseara. Sa ai grija de tine,sa nu iesi afara fara cinava si sa nu deschizi usa nimanui! Ne vedem..
Troy*Ok,deci acum ma trateaza ca pe un copil,mai vedem noi cine e copilul pana la urma... spun asta si ma ridic din pat. Ma duc la baie,ma dezbrac si intru in dus. Imi las stropii de apa sa imi curete pielea si ies imediat. Ma duc in dressing. Imi aleg o pereche de colanti negri cu buline galbene si un pulover galben. Decid sa o sun pe Maya,o prietena ca sa iesim in oras.
#convorbire
-Hei Maya!
-Buna Em,s-a intamplat ceva?
-Nu.. Ma intrebam daca nu ai vrea sa iesim mai tarziu in oras...
-Sigur! La ora 15:00 sunt la tine,sa fii gata!
-Ok,papa!
-Paa.
Ma uit la ceas. Era deja ora unu,oare asa de mult am dormit? Eh.. nu mai conteaza. Ma duc in dresing sa imi aleg tinuta. Imi iau o fusta cu talie inalta si o camasa albastra. Ma duc la masuta mea de machiaj si cred ca voi alege ceva provocator. Fond de ten tus,mascara,un fard de pleoape albastru inchis si un ruj roz. Parul mi-l ondulez lejer si in las in vant. ca incaltaminte,o pereche de botine negre si sunt gata!
*trrr*
-Oh,Maya! Deja ai sosit..
-Da,iata-ma! Hai sa mergem!
Ne pornim de acasa cu masina mea,un audi alb decapotabil. Apas tare acceleratia,si.. sa inceapa party-ul. Ne indrepatam spre un club de noapte numit "Ladrones" pentru a ne distra putin ca fetele. Ajunse,,ne punem la o masa si comandam ceva de baut si nu mai tin minte nimic...
******
Ma trezesc intr-o incapere foarte ciudata,sumbra. Eram plina de sange si aveam hainele sfasiafe aruncate pe jos. Eram aproape goala. Dau sa ma ridic si,cesa vezi? Sunt legata in lanturi.
Ok,deci deja ma ingrrijorez si incep sa plang. Ce s-a intamplat? Nu imi mai aduc aminte de nimic.. Stiu doar ca am fost la acel bar si..
-Hei frumoaso,te-ai trezit?
Deci,vocea asta imi pare foarte cunoscuta.. stai putin e..
-Nu se poate! Esti chiar..
-Asa e scumpo,Adam Jones,cel pe care l-ai parasit acum cativa ani!
-Stii ca a fost din cauza parintilor! Eu te iubeam! Nu am nici o vina.
-Nu conteaza,tu m-ai parasit!
-Ce mi-ai fa it?!
.......
Hey copii,am reusit sa va scriu si acest capitol.. cu intarziere sar ma scuzati. Sunt asa emotionata! Am 940 citori,va iubesc multt. Ajungem si noi la 1k? In sfarsit. Va iubesc. Suntem atatiaaa. Va iubi-dubi puup. Ce credeti sca i-a facut lui Em'? Pupps
CITEȘTI
La prima vedere
RomanceEa-o fata simpla cu o frumusete rar intalnita care la varsta ei are prea multe experiente El-un baiat cu avere mare,un seducaror care ajunge sa o cunoasca si... se indrogosteste de ea Povestea lor este una foarte intortocheata,cu o multime de capri...