Part 3

111 9 0
                                    

Szóval mikor kiment MR.ismeretlem vártam hogy bekiabáljanak hogy kimenetek.
Addig levettem a szemfedőt és csak meredtem magam elé. Vajon ki lehetett az ? Ha azt mondta hogy ő nem kacchan akkor valószínülegnem ő az vagy de ? Várjunk hogyan hívott basszus arra se emlékszem.És azt mondta szeret ? -Ezek a kérdések jártak a fejemben majd mikor egy "Már kijöhetsz" zavarta meg a gondolat menetemet.
Lassan kinyitottam az ajtót amire mindenki csak engem kezdett el nézni.

-Na, Midoriya van tipped hogy ki lehetett veled bent ? -kérdezte Mina huncut mosollyal az arcán.

-Nincs.-mondtam határozott komoly képpel az arcomon.

Erre visszaültem a helyekre és körbe néztem a társaságon.Gondolkoztam ki lehetett mivel nem nagyon engedte a személy hogy hozzáérjek ezért nem nagyon tudtam rájönni. Mellesleg sutogott.Komolyan egy pillanatra ..mi nem, nem egy pillanatra hanem egész idő alatt arra vágytam bárcsak kacchan legyen az. Erre arra lettem figyelmes hogy az említett személy engem bámul majd mikor összeért az tekintetünk gyorsan elkapta a fejét egy "thc" hangall összeszorítva a fogát.Én erre csak egy őszinte mosolyt vetettem.

Kacchan szemszöge :

Mikor összeért a tekintetünk kicsit ledermedtem és boldog voltam , de mivel mi "csak barátok vagyunk"(még😏) mondtam magamban-ezert nem mosolyog jártam rá mert ...az az ő szemszögéböl szerintem fura és feltünő lett volna.

*Idő ugrás*(kacchan szemszögéből még mindig)
Reggel felkeltem az ébresztő óra idióta hangjára , majd elmendtem tusolni (szerencsére egyedül voltam,nem volt ott senki)ami úgy 5percig tartott mert tudod kinek van kedve suliba menni és végig ülni az összes hosszú dögunalmas órát. Na szóval mikor kész lettem magamra kaptam az eggyenruhámat majd felkaptam a táskám és lekullogtam és bementem a suliba. Bent volt a pápaszemes stréber és a felfújt lufi és ...✨Ő✨. Majd leültem a hellyemre ami Deku elött van. (Írói megj:miért a magasabbak vannak elöl ?xd) Majd mikor már az idióta barátaim is beértek oda jött hozzám kirishima és elkezdte mondani hogy ma filmet nézünk ..bla bla bla ..ott lesz mindenki ...bla bla ..-Ja és ott lesz Deku is -Kacsintott*Erre felkaptam a fejem és a szemébe néztem kicsit boldogan de kicsit dühösen is. Szerencsére Deku Nem a helyén volt hanem azzal a félarcú barommal kint a folyosón beszélgetett.

-Szoval eljössz bakubro ?-szakitotta meg gondolatomat.

Hát figyelj van más választásom ?-Kérdeztem unott fejjel és előre fordultam.

-Jo akkor ott taliiiiiii !!-a végét már nem tisztán hallottam mert már a terem másik végéből üvöltözött.

Nya heluu~😚💕
Szóval bocsi picit késtem és egy rövidke résszel érkeztem bocsánat de ennyi tellett tőlem mostanàba utazunk és nem vagyok olyan jól szóval ne hariiii🥺🧡🏵️

BakuDeku- Mindig és mindenhol,mellettedWhere stories live. Discover now