Kacchan szemszögéből:
Lesokkoltam azok hallatán amiket mondott mert ugyanezt éreztem én is. És életem szerelme mondta ki nekem meztelenül. (XD)
-DEKU TE ROHADÉK!!-orditottam rá mert iszonyatosan boldog voltam. El se tudom mondani mennyire.
Szorosan magamhoz préseltem és a nyakát puszilgattam.
-nagyon szeretlek és....én is mindig ezt éreztem te brokkoli.❤️😂🥦
-brokkoli ?? Hát jo akkor mostantól ugy foglak hívni hogy robbanócukor !!-mondta majd beletúrt a hajamba.
-na azt már nem ! És ne túrj bele mégegyszer a hajamba !
-jolvan na !
-na le menjünk? Szombat van és reggelizni kéne már!
-na meg persze felöltözni ..
-ahjj ne rontsd el a kedvem te nem öltözz fel !😏👌
-na de kacchan ...😏
Erősen,de ugyan szenvedélyesen faltuk egymást ...komolyan a végén azt hittem itt és most leteperem ezért végigsimitottam felsőtestén.majd levegő hiányban elváltünk.
-figyi kacchan ..-mondta mikor a levegő vétele vissza áll a normálisba.
-mondjad életem.
-hát..tudod ...öhh...izé ...
-bökd már ki!
-szoval akkor mi most így járunk meg elmondjük a többieknek-kezte el hadarni.
-jaj,nyugi nyugi...! én azt szeretném ha a az egész világ megtudná hogy vagy nekem. és csak az enyém vagy ! Ami meg azt illeti nyilván szeretném hogy "hivatalosan" is a pasim legyél.!
-rendben.. é-én is így akartam..
Na helluuuu💓🦋🍜
Szoval itt van az 5.rész !😜Gomen hogy rövid !!!
majd lesz jobb is .......
Addig is sAyOnArAaAa mindenkineeek !!😗🦋🧡💚
YOU ARE READING
BakuDeku- Mindig és mindenhol,melletted
RomanceBakudeku my life🙏🦋❤️ ⚠️18+⚠️ ⚠️yaoi⚠️ ⚠️boy x boy⚠️ ⚠️ Trágár beszéd⚠️ 😍💖⚠️CUTE !!!⚠️💖😍