Miután katsuki és deku elmondták hogy együtt vannak kirishima elkezdett sírni és elrohant. Katsuki rohant utána hogy megvigadztalja ....mert tudta hogy szerette ...mert már mondta neki régebben. De ő visszautasította ......
Ez a rész arról fog szolni hogy mi volt régen ...(kis kiribaku rész, ha utálod a shippet végig görgetheted mert a kövi rész értelmes lesz ez után ne aggodj! Én is utalom ezz a shippet de muszaj vagyok mert nincs jobb ötletem😫😭)
********************************************
Régennnnn........
Mikor katsuki bekerült a hősgimibe el akarta folytani folyamatosan az érzelmeit deku iránt.Ezért probált barátokat, vagy társat keresni. Igazából meg lett volna maga de kellett valaki aki elnyomja az érzelmeit ...katsuki abban bízott talál majd valakit aki teljesen elviszi ezt az érzést ...de nem talált senkit. Majd volt egy fiú aki mindig is a társaságában volt ...aki figyelt rá ...aki mindig közeledett hozzá. Egy szép napon jo barátok lettek ...vagyis igazábol nem is olyan szép napon mert ez egy esős napon történt.
-bakugou !!!-rohant kirishima az esőben katsuki után az esernyőével.
-hee? Mivan furahaj?
-gyere haza kisérlek!látom nem hoztál esernyőt!- mondta zavartan és tarkóját vakarta.hiszen már ekkor örülten bele esett ebbe a fiuba.
-kösz nem. -mondta katsuki és hátat forditott neki, neki vágott az utnak haza fele.
-naaaa !!-csesztette kirishima(stricikhm).
Bakugou megfordult és mélyen a vörös szémébe nézett. Nem érzett iránta semmit. Majd megcsokolta. És elképzelte hogy bárcsak deku lenne ott ....bárcsak neki foghatná a karát ...bárcsak neki érezné az illatát..bárcsak őt is így ...íg csokolhatná meg. De nem teheti ...
Kirishima nagyon ledöbvent bakugou tettére de ugyan vissza csokolta.Majd elváltak egymástol mint levél a fátol. Bakugou ismét hátat forditott neki és haza sietett. Ő sem értette mit csinál. Igazábol csak szomorú volt...mert hiányzott neki egy személy..akit mindennap lát ...de mégsem...akit mindennap megérint ..de mégsem...akit mindennap maga mellett tud ...de mégsem.
Otthon bakugou szemszoge:
Belépett az ajtón lelapult csurom vizes hajjal átázott cípővel amiből folyt ki a víz és teljesen csurom viszes ruhával.
-szia muter haza jöttem
-kisfiam !!! Mit gondolsz !? A végén megfázol itt nekem azt ápolgathatlak!-adott egy tockost a fejére.
-ne haragudj anya ehhez most tényleg nincs kedvem..-mondta lehangoltan mintha meghalt volna vaki. Nagyjából igy is érzett. Teljesen végig futott az agyán hogy sosem kaphatja meg dekut .....
~*Másnap*~
Bakugou amint belépett a terembe meglátta a szeplős ártatlan baba arcot, a zöld kocos haj koronát és a nagy zöld iriszeit amik úgy csillogtak mint valahány csillag az égen..katsukinak egy gyönyörű egyben fájo érzést keltett ki. Mindig reggelente mikor csak meglátja szíve egy ütemet kihagy.
Bakugou oda sietett az asztalához majd leült és várta a csengetést. Abban remenykedett semelyik idiotával nem kell szoba állnia.majd azt vette észre hogy kirishima busan ugyan izgatott tekiktettel sétál felé. Megált elötte. Bakugou alaposan végigmérte majd egyik szemöldökét felhuzta azzal a kifejeséssel hogy "mivan máá" arccal. Kirishima szolasra nyitotta a szajat ...m
-miért csokoltál meg tegnap ?-kérdezte kicsit hangosabban mint azt akarta, amit sajnos deku is meghallott mert deku katsuki mögött ült. Deku sápadt, ilyedt,bus arcall hallgatta mit válaszol bakugou....a legrosszabbtol rettegett hiszen ő is nagyob szerette katsukit. Deku tudta hogy kirishima szereti katsukit mert egyszer beszámolt neki de akkor deku nem mondta el kirishimának hogy ő is így érez.
-nem tudom. Én nem akartalak. Nem is foglak és nem is szeretlek. Felejtsd el az egészet és engem is kérlek, felejts el ne is nézz rám,ne is gondolj rám.-mondta ki egyhanguan mint akiből már rég kiszállt az életkedv.
És ekkor becsengettek .......
Köszönöm hogy elolvastad ^^ várlak vissza !❤️és a vote-t meg a commentet nagyra értékelem.
ESTÁS LEYENDO
BakuDeku- Mindig és mindenhol,melletted
RomanceBakudeku my life🙏🦋❤️ ⚠️18+⚠️ ⚠️yaoi⚠️ ⚠️boy x boy⚠️ ⚠️ Trágár beszéd⚠️ 😍💖⚠️CUTE !!!⚠️💖😍