Part 6

94 8 1
                                    

"Igen én is így akartam .."


********************************


Szombaton este fele, lemendtünk a többiekhez mert be szerettük volna vallani nekik hogy végre egymásra találtunk.Ezért elmendtünk a fontosabb személyekhez és megbeszéltük az idő pontot.

*Lent*

-sziasztooook !! -köszönt mina hangosan.

-csá-köszönt oda kacchan durcisan.

-naa katsuki kicsit szebben köszönj-mondta deku miközben mosolyra húzta katsuki arcát, amire mindenki furcsán nézett.

-mikor lettetek ti ilyen jóba?-vonta kérdőre sero az allábbi történéseket.

-pont erről lenne szó...-mondta deku.-szóval az van..hogy...katsuki...és..ohm..én...hát...hogy is mondjam....ohm..hááát...

-együtt vagyunk! Mint egy pár!-szolt bele katsuki mert nem birta már tovább deku motyogását és hogy ilyen zavarba volt. Addott egy gyors puszit a fejére mire bele pirult szegeny már igy is paradicsom arcu deku.

Mindenki furcsán nézte őket. Érthető volt hiszen az egyik pillanatban még verekedtek meg utálták egymást, riválisok voltak,másik pillanatban meg már azt mesélik együtt vannak?Egyedül mina ugrándozott mert hát ő volt a legnagyobb bakudeku shipper a többiek közül( ͡° ͜ʖ ͡°).

-ÍÍÍÍ VÉGREE !!!-sikongatott mina és a két fiú nyakába ugrott.

-hé!!! szálj le rolam bakaa !!!!!!!-nem kell mondani ki mondta ..khm khm.

Ez után egy igen meglepő dolog következett ...................















Amit a kövi részben megtudsz😍😍😍!!!

Valószínűleg holnap suli után vagy akár óra közben megírok a kövi részt😂💖

Addig iss byee !!🥺💜💫🌸🦄

BakuDeku- Mindig és mindenhol,mellettedTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon