Batsın bu aşk illeti

330 3 2
                                    

Düşünmek yorar insanı küçük bişey aklına gelir düşünürsün düşünürsün neredeyse bir film senaryosu yazicak kadar bişeyler birikmistir dilinin ucunda.onlari ifade edemezsin kendini ifade edemezsin ve bu senin son demin,düğümlendigin yer olur.diger yarını yaralarını ve birlikte kurduğunuz yarinlarin hayalleri belirir gözünün önünde.canin acir için sıkışır kalbin durur gibi olur sonra farkedersin ki ölürken bile yaşayabilirmis insan.cunku sende artık ölerek yaşayanlardansin çünkü sende aşk dünyasına adım atmissin.sen mutsuzken gülen insanlardan nefret edersin.yasiyo gibi yaparsin ama ölmek istersin bi daha gelmiycegini düşündükçe çılgına dönersin ama caresizsin sadece beklersin.yedigin yemekten tad alamazsin çaya şeker atmayı bırakmışsindir çünkü hayatına tad veren birini kaybedince cayin şekerli olmasını çokta onemsemezsin.gunden güne degisirsin önceden yapmak istediğin şeyler artık sana yorucu ve sıkıcı gelir.onceden yapmak ve yapılmasını istemediğin bişeyler vardır mutlaka ve sen kendini onları yaparken bulursun.kendi kendini yıkar kendi kendini uçuruma suruklersin bunu bilincli yapmazsin çünkü o an düşünce gücünü yitirmişsindir. Ağlarsin anlamsızca kimse olsun istemezsin yanında hep bi odalara kapatırsin kendini bu mümkün değilse bile sohbet ortasında çevrimdisi sinyalini verirsin insanlara arada mutlaka seni güldürecek insanlar olur ama tek bi bakisin yeterli olur onlara yaşarken anlarsin anladıkca yazarsin yazdikcada kimseye ihtiyacın olmadığının farkına varirsin evet yazıyorum sürekli durmadan yazıyorum anliycaginiz kimseye ihtiyacım yok  benim yazarken yaşıyorum .

Aşk kötüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin