{ Kan }

71 16 149
                                    

İyi okumlar...~

Yatağa oturup çıkmasını bekledim bir süre. Uzun aradan sonra kasıklarını saran havluyla dışarıya çıktı. Bedeni pürüssüzdü. Süt beyazı göğüsü ve sertleşmiş göğüs uçları. Hassiktir ne diyorum lan ben. Bakışlarımı ondan çekip tabloya çevirdim. Kıkırdadığını duydum. Yanıma gelip önümde durduğun da bakışlarımı yüzüne çevirdim. Boyu çok uzundu. Bakmaktan boynum ağrımaya başlamıştı. "Iıı şey..eğer mümkünse boxerlerinden birini ödünç verir misin?" elini kaldırıp ensesini kaşıdı. Yutkundum. Başımla onayladım ve yatakta yana kaydım. Komodinin en alt çekmecesinden yeni aldığım Gucci markalı boxeri çıkarıp eline tutuşturdum. Gözleri yatakta duran tabloya değerken öksürüp odağının merkezi oldum.

"Beğendin mi? Üstünde çok çalıştım" gülümsedi.

"Beğendim. teşekkür ederim ama sormak istediğim bir şey var" yatakta arkaya kaydım. "Sor. Cevap verebileceğim bir şeyse eğer.." tablonun kenarlarında elimi gezdirdim. Çerçevenin kenarlarını süsleyen altın sarısı desenler beni benden alıyordu. "Sen beni sadece 1 defa ve çokta uzun sürmeyen süre zarfında gördün. Nasıl her detayı kusursuz ve eksiksiz çizdin? Yani üstünde çalıştım dedin o halde sen çizmiş oluyorsun. Yani demek istediğim beni böyle her detayımla nasıl çizdin?" derin nefes verdim art arda sorduğum sorulardan sonra. Boxeri elinde sıktı. Yanlış giden birşeyler mi vardı? Bence hayır sadece soru sormuştum. Başımı öne çıkarıp 'Hadi' dercesine salladığım da nefes alıp verdi.Kımıldattı kiraz çürüğü rengine bürünmüş dudaklarını.

"Evet ben çizdim. Benim göz hafızam iyidir bu yüzden detaylarınla çizdim. Rahatsız olduysan eğer üzgünüm. Beğenmediysen geri vere bilirsin sorun yok"

"Oh. Beğendim sadece çok fazla detay vardı. Tekrar teşekkür ederim. Aldığım en güzel hediye ola bilir" gülümsedim ve ayağa kalkıp yanağına dudağımı bastırdım. Bu deli cesaret nerden gelmişti bilmiyorum ama yanağını öptükten sonra hızla odadan çıktım. Kalbim göğüsümü patlatırcasına çırpınıyordu. Kıkırdayıp aşağıya indim. Hepsi giyinikti ve etrafı toparlıyordu. Yanlarına yaklaşıp yardım etmeye başladım. "Jisso ve Yoongi şey isterseniz yemeğe kalın. Daha sonra gidersiniz" diyip yastığın üstünü çırparak koltuğa yerleştirdim. "Tamam" diyen ikiliye nazarak "Pardon? Ya ben? Kovuyorsun yani beni. Umursamadan bir hiçmişim gibi siktir edip gönderiyorsun yani. Tamam öyle olsun giderim" yastığı yere atıp hırsla yanımdan geçen Mark'ın kolundan tuttum. "Saçmalama istersen Mark" kulağına eğilip fısıldadım. "Ben onları tanımıyorum ama seni tanıyorum. Sen zaten burda kalacaksın. Yardım için de yemek içinde. Seni göndermeyeceğim. Akşama kadar benimlesin. Yeni yılı benimle kutla" çekilip göz kırptım.

Pis pis sırıtıp "Yaa öylemi?" koluma girdi. "Evet öyle" dedim ve eğilip yerdeki yastığı yerden alınca birden kendini sırtıma attı. Dizimin üstüne düştüğün de "Yaa benim en çok sevdiyim hyungum tabiki kutlarım" kolunu boynuma, bacaklarını belime sardı. Güldüm. Koltuğun kenarından tutup ayağa kalktım. Tuhaftı. Görünüşte çok ağır görünüyordu ama çok hafifti. Elimi beline atıp sıkıca tuttum. "Ee aç mısın?" diye sordum bizi izleyen bedenleri görmezden gelerek. Gerçekten Mark'a sebepsiz ısınmıştım ve garip bir şekilde seviyordum. Benim yanım da güldüğünde ve kahkaha attığın da beni de gülümsetiyordu. "Karnımın sesini nasıl duyura bilirim acaba sana hyung?" elini boynumdan çekip çenesine koydu.

Sırtımda hoplatıp daha da sıkıcı tuttum. "Sıkı tutun uçuşa geçiyorum" kolunun birini koltuk altımdan geçirdi, diğeriniyse boynumdan dolayıp sıkıca tuttu. Kahkaha atarak evin içinde koşturuyordum. Şu an bunu niye yapıyordum bilmiyordum ama bu halleri bana çok tatlı geliyordu. Kahkahaları beni de sevindiriyordu sonuçta. "Hyung hızlan biraz" kulağımın dibinde bağırdığın da koltuğa çıkıp "Motor takmadım bu gün götüme üzgünüm" atlayıp geniş salonda koşmaya başladım. "Yerinzide durun hemen!" elini yalandan silah yapmış Seo Joon bize taraf yavaş adımlarla geliyordu ki bu anı oyuna çevirmek istiyor gibiydi. Sorun yoktu. Eğleneceksem razıyım. Bir elimi kulağıma götürüp görünmez kulaklığa koydum.

Freaks | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin