Carmen-Lana Del Rey
Nightmare-HalseyDumbledore'un muggle müziğiyle ilgili zırvaladığı şeyler gram ilgisini çekmemişti Draco'nun.Tabi ruh eşi konusu dışında.
Bir haftalığına yapılan bu etkinlikte ruh eşin o an hangi şarkıyı dinliyorsa sende onu dinlemek zorunda kalıyordun.İlk başta ilgi çekici gibi görünse de Draco artık kendini kesecek hâle gelmişti."Neden? diye tekrarladı kendi kendine Neden bir insan bir şarkıyı kırk kez dinler?"
Onun söylenmelerinden bıkan Theo eliyle git işareti yaptı "Lütfen acını benden uzak'ta çek ruh eşimin seçtiği mükemmel şarkıyı dinliyorum."
Uzaktan onları dinleyen Blaise de konuya dahil oldu "Sen de bir şarkı seçsene o zaman aynısını dinlemek zorunda kalmazsın."
"Ben mi?"dedi Draco eliyle kendini göstererek "Asla özgür irademle herhangi bir muggle şarkısını dinlemem."
Sonra uygulamadan gelen sesle yine abartılı bir şekilde yakınmaya başladı.
"Darling, darling"diyor yine başladı bu"Şikayet etmeyi bırakıp ruh eşinin kim olduğunu araştırsan Draco.Belki şarkının sözleriyle bir mesaj göndermeye çalışıyordur."Pansy çocuğun isyanından fazlasıyla bıkmıştı.
"Nasıl yani?"dedi Draco anlamayarak
"Benim ruh eşim Ravenclaw'dan Matt Galler çıktı. Dinlediği şarkının sözleri onu andırıyordu zaten bulmam kolay oldu.Gidip playlist'ine baktım sonra da eşleşmemiz gerçekleşti."
"Şarkının sözleriyle mesaj gönderiyorsa bile nereden bulabilirim? Belki Hogwarts'da bile değildir.
Belki de dedi aydınlanma yaşamış gibi 60 yaşında bir teyzedir.""Ruh eşinin 60 yaşında bir teyze olduğunu düşünmen çok güzel "diyerek ayağa kalkıp onu alkışlamaya başladı Theo.
"Sonuçta bu aşk hayatımızı belirlemiyor değil mi? Ruhumuzun yakın hissettiği herkese ilgi duymak zorunda değiliz?"
Blaise onunla aynı düşünmediğini belli ederek konuyu değiştirmeye çalıştı"Nasıl ki şarkının sözleri?"
She says, "you don't want to be like me
Don't wanna see all the things I've seen"
I'm dying, I'm dying"Diyor ki benim gibi olmak istemezsin.Gördüğüm her şeyi görmek istemezsin.Ben ölüyorum, ben ölüyorum."
"Ve kesinlikle çok egoist biri olmalı herkesin onu sevdiğini düşünüyor."
"Versene şunu" dedi kulaklığın tekini alan Pansy.
"Ünlü ve aptal erken yaşta."
"Potter?"
"Saçmalama Pansy ne alakası var?"
"Haklısın gerçi Potter gibi ünlü olan birçok kişi var."
Nedense "Potter gibi" kısmını düzeltme ihtiyacı hissetmişti Draco."Potter gibi bir üne sahip hiç kimse yok.O seçilmiş kişi, sağ kalan çocuk, büyücü dünya'sının gözdesi...
"Tamam bu kadarı yeterli."Böyle devam ederek giden listeyi dinlemek şuan Pansy'nin isteyeceği son şey bile değildi.
"BULDUM!" diye bir bağırış sesi geldi Theo'dan. Gözleri kocaman açılmış hufflepuff cüppeli kıza bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cardigan/Drarry
Fanfiction"When you are young, they assume you know nothing.But I knew you."