Carmen/2

244 22 20
                                    

  
"Ciddi olamazsın" Harry iğrenir gibi yüzünü ekşiltti.

   "Biliyorum sevgilim inanması zor ama dedi Draco elini kalbinin üstünde gezdirerek "Bak müzik bizi bir araya getirdi.

   Harry'nin aksine bu durum onun oldukça hoşuna gitmişti.Artık Potter'ın yanından ayrılmamak için çok güzel bir sebebi vardı.

   "İstersen eşleşmeyi yapıp emin olalım." Uygulamayı açıp birbirlerinin telefonunda olan kodları girdiler.Ve çok kısa bir süre sonra eşleşme gerçekleşti.

     Bu durum karşısında Harry sanki yapabilirmiş gibi daha fazla yüzünü buruşturmaya çalıştı.
     "Demek o manyak sendin."

     "Asıl manyak sensin be.Hayır neden bir insan bir şarkıyı kırk kez dinler ki?"

     "Sen farklı bir şey yaptın sanki."

     "Dinlemek istediğimden değil seni sinir etmek içindi o."

      Konuşmanın ilk başlarında ciddi kalan Harry'de yavaş yavaş Draco'ya ayak uydurmaya başlamıştı.

      "Eğer başka bir şey yoksa ben gidiyorum Malfoy pardon yani ruh eşim."

      "Nasıl?Nereye gidiyorsun Potter? Ruh eşiyiz diyorum.Bunu konuşmayacak mıyız?"

       "Konuşacak bir şey yok Malfoy. Ruhum nasıl oldu da seni seçti bilmiyorum ama benim seçmeyeceğim kesin.Sonuçta ruhumuzun yakın hissettiği kişiye aşık olmak zorunda değiliz değil mi?"

        Draco Harry'nin geçen gün söylediği şeylerin aynısını söylemesiyle istemsizce gülümsedi."Vay be diye geçirdi içinden işte gerçek ruh eşi."

     "Bende ondan bahsetmiyordum zaten" dedi toparlamaya çalışır gibi.Aslında bahsettiği şey tam olarak da buydu.
"Diyorum ki sevgilim"bunu söylerken ellerini yavaşça Harry'nin beline doladı.
      "O lanet olasıca şarkının sesini kapat artık Potty."

      Harry de Draco'da aynı şekilde bir etki bırakmak için yavaşça kulağına fısıldadı.
      "Asla Malfoy, asla."

°°°

   "Son iki gün"diye geçirdi ikisi de içinden Bu işkencenin bitmesine kalan son iki gün.

    Şüphesiz ruh eşlerinin kimliklerini öğrendiklerinden beri birbirleriyle daha çok uğraşmaya başlamışlardı.

     Draco sabahları Harry'nin geç kalkmasını fırsat bilerek onu saçma sapan şarkılarla uyandırıyordu.Eğer etkinliğin süresi bir haftadan fazla olsaydı Voldemort değil ama bu şarkıların Harry'i öldüreceği kesindi.

     Gerçi Harry'nin yaptığının da Draco'dan aşağı kalır bir yanı yoktu.
    
      Geceleri gryffindor yatanakhanesin'de edilen sohbetlerden erken yatmayı unutmuştu genç çocuk.Bu da baya bir işine geliyordu açıkçası.

    Gece dinlediği metal rock şarkılar sarışın olanın uykusunu bölmesine neden oluyordu.Kesinlikle gece şarkı dinlemeyi sevdiği için yapıyordu bunu.Yoksa Draco'yu sinir etmekle ne alakası vardı öyle değil mi?

      İşte herkesin ruh eşlerine güzel şarkılar göndermek için kullandığı bu uygulamayı onlar kötü emellerine alet etmişlerdi.Hatta bazen kavgalarında şarkı sözleriyle birbirlerine cevap veriyorlardı.
    Dumbledore güzel amaçlarla kurduğu uygulamanın bu hâle geldiğini görse kendini lanetlerdi.

Cardigan/DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin