Minho butun gun kafasini pisirdikten sonra batan gunese bakti,"bu gun de hava cok guzeldi :d"
Kac gundur kar yagacak diye hava durumunun iddasiyla evde kedileriyle heyecanla beklerken yavas yavas hevesi kirilmaya baslayan minho, belki can sikintimi giderebilirim diyerek yuruyuse cikmisti.
Eh pek bir ise yaradigi soylenemez. Butun gun tek yaptigi kulakligini takip efkarli efkarli kari dusunerek yurumek olmustu.
Hava iyice kararken eve donme karari alir. -Cunku butun gununu yeterince berbat etmisti ve kedilerini ozlemisti, evet sadece birkac saattir gormedigi kedilerini.-
Eve yaklasinca binanin onundeki kaldirimda kahverengi bir kutunun hareket ettigini fark etti. Kutuya sanki bi canavarmis gibi yaklastiktan sonra tekme atarak kutuyu bir kenara atti. Kenara atmasiyla karsisina kucucuk ve beyaz/turuncu bir kedi cikmisti.
"AAAA!?!"
'o kadar mi cirkinim mk' "?"
Minho kucuk capli sokunu atlattiktan sonra minik kediyi kucagina aldi,
'cok da kucuk biseymis. Susuz da gozukuyor...'
" tek basina ne yapiyorsun sen bakiyim? "'soylesem anlican sanki' "... "
Kisa bir sessizlik ve bakismadan sonra Minho kediye bakip:
"tamam, karar verildi. Seni sahiplendim. "
'ne.'
~~~
Evd sa. Dunyanin en uzun bolumune hos geldiniz. Benim olayim bu ya ilk bolumleri boyle yaparim. Yine de normalde bolumlerimi elimden geldigince uzun yaparim yani korkmayin.Suan ilk fic im gibi duruyo olabilir ama emin olun bu sahis neler yapti da sildi 😌💅. Neyse bu inanilmaz konusmadan sonra diger bolume uciyim.
Ve eved ingilizce klawye kullaniyorum sakin bisiyleri fesat yerlere cekmeyin. Ya da cekin. En fazla ne olabilir ki :D
Bu arada kediyi yavru soongi babus yaptim. Zamanla suanki halini alacak. Hayirli ola. :3