3~:d

170 16 6
                                    

"Simdi benim adim Hyunjin ve siz benim iki yakin arkadasimdiniz?" "Dogru mu anladim"

Hyunjin yaklasik yarim saattir tekrar tekrar sorarak algilamaya calisti. En sonunda algilari calisip biraz bazi seyler hatirladiginda durdu. Yeji ile ilgili cocuk anisini hatirlamisti.

Hyunjin kaydiraktan dustugunde yejinin once ona yardim edip bakmasi daha sonra bakkal amca seker verir diye drama queenlik ogretmesi gelmisti anilarinin arasina. Cok bulanikti. Yine de hatirlamisti iste.

Peki o zaman,

Nasil ve neden bir kedi olmuştu? Neden hicbir seyi hatırlamıyordu?

Uzun bir bakismadan sonra Hyunjin sorusuna cevap istedigini belli eden bakislarini atti. Jisung ic cekti ve konustu,

"Evet ama dedigim gibi biz ruyaniz, yani bilinc altinin parcalariyiz. Bazi seyleri sen ne kadar biliyorsan bizde o kadar biliyoruz."

Yeji kafasini salladi.

Hyunjinde onaylar bir bicimde kafasini oynatinca gozunu kapadi. Yani bu durumda cogu sorusunun cevabini alamayacakti.

Aklina gelen soruyla hizlica acti gozlerini cocuk.

"Peki siz?"

Yeji anlamamisti. Jisung da ayni sekilde. Hyunjin biraz daha acti.

"Siz. Suan neredesiniz ve ne yapiyorsunuz." "Sonuc olarak ben -yani bunlar sacma bir saka degilse- kediye donustum. Ve sizin yaninizda degilim. En yakin arkadaslarim oldugunuzu soylediniz. Beni merak etmediniz mi hic?"

Yavas gel brom.

Jisung uzun sure durdu, dusundu. Yejiye bakti. Yeji de duruyordu. Kararsızlıkla kafasini kaldirip Hyunjine bakti.

" Hatir- Hatirlayamiyorum."" Demistim, biz senin-"

Hyunjin Jisung un lafını boldu,

" Biliyorum biliyorum, bilinc altimsiniz. Ama ne biliyim, benimde mi haberim yok neler oldugundan?"

Yeji kikirdadi.

" Ehh, o senin bilecegin is. Eger biliyorsan zamanla hatirlasin. Zaten biz sadece bunu hatirlatmak icin geldik. Asil bedeninin bir kedi olmadigini. Uyandiginda sen biraz dusun. Kedi halinle hatirladigin en eski ani. Aklini zorla. Daha sonra insan vucudunu dusun. Ne zaman degisti bedenin? Sonra hatirlamaya baslarsin herseyi. Emin ol. "

Yeji son kelimesini soyledikten sonra cok icten bir gulumseme sunmustu. Hyunjinin ici isindi. O kizla daha yakin oldugunu hissetti. Kesinlikle onunla daha onceden bir bagi vardi. Siki bir kardeslik/ arkadaslik - daha cok abla/kardes - bagi.

Jisunda gulumsedi. Daha sonra hersey tekrar bulaniklasmaya basladi ve sessizlige gomuldu.

👀👀<3

Soongi gozlerini hizlica acarak kendini hafifce kaldirdi. Uyanmisti. Ve evet. Yine kedi bedenindeydi.

Kafasi gercekten cok karismisti ama bir o kadar da taslar yerine oturuyordu. Demek bu yuzden diger kedilerden farkliydi. Dusunebiliyordu. Bilinci, okumasi, net - insan- hisleri... Ancak cevabini cok merak ettgi sorulari aklina kazinmisti. Ve aramaya bir an once baslayacakti. Bunu aklina koymustu. Evet. Yeni bir amac hedef edinmisti. Sorularina cevap bul. Kafandaki leri netlestir.

Kedimiz uyandiginda gece saat 4 civariydi ve uykusunu yeterince aldigini hissediyordu. Derken iceri odalardan bi ses duyuldu. Kedimiz haliyele merak edip oldugu yerden kalkti. Sessizce sesin oldugu yone dogru ilerlemeye basladi. Ses mutfak tarafindan geliyordu. Iyice yaklastiginda koca bir cam siseyi kafasina diken minho yu gordu. Anlik icki ictigini sandi ve minhonun azina etmek icin hizlica yanina gitti.

Kedy?  // Hyunho ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin