9; Bir ölü, iki ölü. Müge çiçeği ve hayat çizgisi.

389 55 62
                                    

İyi okumalar diliyorum.
Final 2/2

Jeongguk'un mektubu.

"Merhaba, benim güzeller güzeli sevgilim. Merhaba, benim 1.23'ten bir tık fazla sevdiğim Taehyung'um. Bugün sana bu mektubu yazıyorum. Tarih 13 Haziran 2020, saat on bir buçuk.
Ölüme adım adım yaklaşıyor gibi hissediyorum ve ölürsem, bu mektubu okuman için yazıyorum. Öncelikle,
Seni çok seviyorum Taehyung, öyle çok seviyorum ki delirtiyorsun beni. Öyle güzelsin ki sen, benim sevgilim öyle güzel ki aklımı başımdan alıyor.
Şimdi, bu mektuba gerçekten başlamalıyım. Nereden başlasam inan bilmiyorum, en başından başlamak en mantıklısı olacak sanırım.
Sahnemi izlemeye geldiğin ilk gün, ellerimi tuttuğun ilk gün, bana sarıldığın ilk gün aklımdan çıkmıyor. Seni 2 yıl gizlice sevmemin sonrası bana sarıldığın ân, seninle sevgili olacağımızı anladım. Aramızda bir çekim vardı, bunu hissedebiliyordum. Sen de hissettin mi, güzelim?
Daha sonrasında ise, evime geldiğin ilk gün, seni öptüğüm ilk gün, çıkma teklifimi kabul ettiğin ilk günü çok seviyorum. 12 Haziran tarihini çok seviyorum.
Sevgili olduk, daha dün.
Seni çok seviyorum, yaşamımın boyunca da seveceğim.
Yaşamım boyunca ağladığın gözlerini, yaralarını öpecek, yerine daha güzel anılar bırakacağım.
O esmer tenine çok yakışan kırmızı saçlarını her zaman okşayacağım.
Buraya daha fazla ne yazsam bilemiyorum aslında, sadece son bir şey kaldı.
Hatırlıyor musun?
10 Haziran 2020 tarihinde, sahnemi izlemeye geldiğin günde bana "Müge çiçeği gibi kokuyorsun." demiştin. Ama bir şeyi unuttun sevgilim;
Müge çiçeklerinin yaprakları zehirlidir, ben bir Müge çiçeğiydim. Yapraklarım ellerimdi. Sen benim ellerimi tuttun, ben ise seni zehirlememek için senin hayat çizgilerini öpüp seni zehirimden kurtardım.
Ama benim içimdeki zehir, hâlâ geçmedi.
Ve ben ölürsem, ben kendi zehirimle kendimi zehirlediğimdendir. Benim zehirim, beni zehirledi. Seni zehirlemek yerine kendimi zehirledim, sevgilim.
Güzel geceler.
-Seni çok seven Jeongguk."

Kim Taehyung, bu mektubu okuduğunda gözyaşlarına boğuldu. Jeongguk'un gelip ağladığı gözlerini öpmesini diledi;

Ama Jeongguk öpmedi, öpemedi.
Jeongguk, Taehyung'un kırmızı saçlarını okşamadı, okşayamadı.

Ve 14 Haziran 2020 günü, Jeongguk'un ölümünden bir gün sonra, Taehyung evinde ölü bulundu.

Daha sonrasında Taehyung, intihar ipinden alınıp hastaneye götürüldüğünde, sıktığı elinden bir not düşürdü. O notta ise, seni seviyorum, sevgilim. yazılıydı.

Bir ölü, iki ölü.
Jeongguk ve Taehyung.
Müge çiçeği ve hayat çizgisi.
Aşkla ölen iki beden.

Tik tak, tik tak. Zaman doldu.
Müge çiçekleri, solmaya başladı.

***
Ağlayacağım, evet ağlayacağım. Öyle kötü hissediyorum ki, içim acıyor. Jeongguk ve Taehyung, ikisini kaybetmek benim için öylesine kötüydü ki..

1.24, hepinize güzel bir anı bıraksın.

Sizleri seviyorum, 1.24'ü okuduğunuz için teşekkürler.

-Lili

1.24'TkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin