| 4 |

264 13 2
                                    

Kylian: Pourquoi penses-tu que nous ne nous reverrons plus jamais et ne parlerons plus et si je t'embrassais maintenant?
(Dlaczego uważasz ,że już nigdy się nie spotkamy i nie porozmawiamy? A co jeśli Cię teraz pocałuje?)

-... Est-ce que te plaisantes?
(Czy ty sobie ze mnie żartujesz?)

Kylian: Ne réspond pas á une question par une question ~Oliwia.
(Nie odpowiada się pytaniem na pytanie~ Oliwia)

-... Kylian, attendre quoi?
(Kylian zaczekaj... co?)

Kylian: Je vois que tu ne comprends pas, je devrais peut-être te parler anglais?
(Widzę ,że nadal nie rozumiesz może powinienem mówić do Ciebie po angielsku🤣)

-... I can really speak French but I'm stressing now, it's not U standing in front of a soccer star who is French by origin. Plus it's not YOU DEAR KYLIAN MBAPPÉ who are standing in front of your idol with whom u are madly in love. 😘
(Naprawdę umiem mówić po francusku tylko się stresuje bo to nie Ty stoisz przed gwiazdą piłki nożnej która jest z pochodzenia Francuzem, plus to nie Ty drogi KYLIANIE MBAPPÉ stoisz przed swoim idolem w którym jesteś zakochany 😘)

Kylian: wait what?

-... o kurwa co ja powiedziałam w tym momencie przecież zaraz on mnie wyrzuci ze stadionu, Boże dlaczego ja to powiedziałam...

Kylian: Can u speak english or french?
(Możesz mówić po angielsku lub francusku?)

-... ya ofc
(tak, oczywiście)

??: M. Kylian préparez-vous s'il vous plâit pour le match.
(Panie Kylianie proszę przygotować się do meczu)

Kylian: Te peux juste me donner 5 minutes?. 🙏🏽 (Czy możesz mi dać tylko 5 min?).

??: Si tu as besoin de moi, je t'attends á la porte.
(Jeśli by mnie Pan potrzebował czekam przed drzwiami).

Kylian: Merci
(Dziękuje)

Kylian zamknął drzwi i spojrzał na swój zegarek. Oczekiwałam aż pokarze na drzwi i każe mi wyjść i nie wracać ani już mu się nie pokazywać ale nie wiedziałam co się stanie za chwile.

Kylian: Let's get back to the case with u Oliwia
(Wróćmy do twojej sprawy Oliwia)

-...

Kylian: Beggin, can we come back to this conversation after the game?
(Błagam czy możemy wrócić do tej rozmowy po meczu?🙏🏽)

-... If u don't want to talk me about it, no problem, I will not impose myself on u or hold against. (Jeśli nie chcesz ze mną o tym rozmawiać, nie ma problemu nie będę Ci się narzucać ani miała tego za złe)

??: M. Kylian!!

Kylian: J'arrive! S'il vous plaît, emmenez cette fille dans la zone pour les familles et les amis des footballeurs, Et donnez-lui tour pour demander de bonnes chose!
(Już idę, proszę zaprowadzić ją do strefy dla znajomych oraz rodzin piłkarzy oraz dawać jej wszystko o co poprosi!)

W tym momencie Kylian pocałował mnie w czoło, uśmiechnął się do mnie oraz wybiegł i pobiegł trenować...

jesteś cały mój~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz