1. Bölüm; Keşke Azınlık Olsaydım

428 32 103
                                    

Ömer
Baymıştı sıkıcı bar. Bizim tayfaya görüşürüz diyip eve adımladım. Yorulmuştum hem mental hem fiziksel.
Hapishane olayı,annemin ölümü derken yorulmuştum. Tek dayanağım vardı arkadaşlarım,canımdan çok sevdiğim benimle ölüme bile gelebilecek kardeşlerim vardı. En azından ben öyle düşünüyordum.

Göt bile çift biz niye sapız aq

Saniyehanım(mert);sayın orospu çocuklarına duyurulur anam sarma sarmış yarın gelsinde yesin diyor.

31 İqlu(emre);mertciğim annen beni gelin,damat,iç güveysi,dış güveysi ya da ne bileyim öyle şeyler olarak almak ister mi?

Saniyehanım; emre dışında herkes yemeğe gelebilir.

Hüptirik(hürkan); tm geliom ac kapiyi

Ben(ömer); HÜRKAN ARIK TÜRKÇE KLAVYE KULLAN İNGİLİZCE KLAVYEYİ GÖTÜNE MONTELEYECEĞİM YOKSA AQ.

Ben; tşk.

Hüptirik; tm

Kart kaan; gene aldatıldım za.

Saniyehanım; şaşırdık mı?

Ben; asla.
Hüprik; asla
31 iqlu; asla.

Kart kaan; kırdınız aq orospuları.

Saniyehanım; sarma yemeye geliyor musunuz ben yiyeyim mi?

Ben; tm geldik aq.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
YAZAR'DAN
Yine kabuslarla uyanmıştı Hürkan. Korkuları yine gün yüzüne çıkmıştı. Babasının ona daha çocukken yaptığı şeyler. Acımasızcaydı. Daha 8 yaşındaydı Hürkan. Öpüşmenin bile ne demek olduğunu bilmezdi. Babası tarafında şiddet görmüş ve defalarca tecavüze uğramıştı. Babası annesini öldürmüştü ama iyi hal indirimi alarak sadece 5 yıl yatmıştı. Dostum türkiyedeyiz 5 yıl bile çok çoğu insan için.

Hürkan yataktan kalktı ve banyoya gitti elini yüzünü yıkayarak kendine geldi. Psikolojisi kötü değildi ama uyku sorunları çekiyordu. Tek kişinin yanında deliksiz uyuyordu.

Aklına kıvırcık saçlı çocuk geldi Hürkan'ın. Hiç bir ilaç,bitki,hayvan,canlı veya cansız hiçbir varlık Hürkanı uyutamamıştı.

2 ay öncesine kadar.

2 Ay Önce Saat; 03:07
Yer; İstanbul Harbiye

Tayfa hep birlikte harbiyeden taksime yürüyordu. Taksime gelince herkes ayrıldı.
" Hey Hürkan dayım beni bunsaate eve almaz sana gelebilir miyim?" Ömerin bu sorusu Hürkanı heycanlandırdı.
"Tamam gel."

İkili eve yürürken çekebilecekleri video fikri aradılar. Mahlleye geldiklerinde Hürka'nın heyecanı artmıştı.

Eve girdiklerinde Ömer kendini koltuğa attı.
" Koltukta yatamayacak kadar yorgunum ve ayıcığım da burada yok beraber yatıp sana sarılsam sıkıntı olur mu?"

Ömer hep açık sözlüydü karşısındakine aklından ilk ne geçiyorsa söylerdi. Karşısındakinin duygularını umursamazdı.

" Ne yapalım artık ayıcıkta olmadık demeyiz." diye işi dalgaya aldı Hürkan
" Beni yatağa götür yoksa şuracıkta ölücem." diyerek olayı dramatikleştirdi Ömer.

Hürkan Ömeri kucağına alıp odasına götürüp yatağa yatırdı ve ikisi için kıyafet baktı.

" En büyük giysini ver boxterla dururum." Hürkan Ömerin kafasına ona bile büyük gelen tişörtü fırlatıp odadan çıktı. Giyinip geri geldi ve Ömerin onu beklediğini gördü. Hemen yatağa girdi ve Ömere döndü. Ömer Hürka'nın kolları arasına girdi.

"İyi geceler hüptirik"
"İyi geceler sincap"

Günümüz

Hürkan o gece deliksiz uyumuştu. En son bu heyecanı, bu hisleri eski sevgilisine hissetmişti. Kafasındaki düşünceleri red edip sigarasını söndürdüp içeri girdi Hürkan.

O an aklında tek bir cümle vardı Hürka'nın
" O benim sadece arkadaşım"

evet ilk porgola kurgum ve bu biraz korkutucu neyse iyi geceler yazarınız uyur mwah

KöprüaltıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin