3.Bölüm; Kim Bilir Belki De Mutludur

215 23 29
                                    


bu akşam dinleyerek bölüm yazıyorum za


Hürkan

Yanlızlık çoğu insan gibi beni de üzüyordu. Aşık olmak birini sevmek, birini canından çok sevmek bu duyguları tatmıştım. Ama Ömerin yanında bambaşka duyguları tatıyordum ve bu duyguların adını koyamıyordum. Onu sürekli olarak stalklıyor ve her şeyini biliyordum. Onunlar temas halindeyken ben ben olmaktan çıkıp başka birine dönüşüyordum.

Yazar

Hürkan korkuyordu en yakın arkadaşına aşık olmaktan korkuyordu Ömerin onu sevmemesinden korkuyordu. Ama bilmiyordu ki Ömer ona çoktan aşık olmuştu. Hürkan gecenin bir yarısı birasıyla Ömeri düşünürken. Ömer Mertle birlikte ağlayarak sahilde içiyordu. Bir yanda
" Emre allah belanı versin tımam mı?" Diyerek ağlayan Mert Diğer yanda ise "Hürkan beni sevsene amın evladı." Diyerek böğüren Ömer vardı. Mert ayağa kalkarak denize doğru ilerledi "Helal lan sana hayat herkesi birbirine aşık ettin 2 yıllık aşkımı görmedin üstüne eziyet çektirdin helal lan."
Diye bağırdı ve yere çöküp ağlamaya başladı.

Ömer daha fazla üzülmenin bir anlamı kalmadığını fark etti. Üstündekileri çıkarıp sadece boxter ile kaldı. Be denize atladı. Ömer yüzme bilmiyordu ve sarhoş olmanın etkisiyle boğulmaya başladı. Mert onu oyun yapıyor sanarak gülmeye başladı. Mertte sarhoştu bu yüzden boğulduğunu fark etmedi.

Etraftaki insanlar sesleri duyunca geldiler. Ömer dayanacak gücü kendinde bulamayınca çırpınmayı bıraktı.

Hürkan

2 saat. Ölüm gibi geçen 2 saat. Ömer ve Mert sarhoş olmuşlar ve Ömer sarhoş haliyle denize gitmişti. Boğulmuştu. Ciğerleri tamamen su ile dolmuştu. Bütün herkes buradaydı. İkizler, Mert, Emre,Kaan ve ben. O işe yaramaz dayısı gelmeye bile tenezzül etmemişti. Mert Emre'nin omzunda ağlıyordu. Emre'nin gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu. İkizler koltukta oturmuş boş boş duvara bakıyorlardı. Kaan duvara yaslanıp gözlerini kapatmıştı. Ben,ben buraydım ama ruhum Ömerin yanındaydı.

Ameliyatene kapısı açılınca ayaklandık. İçerden çıkan doktora nasıl olduğunu sorduğumda. " Öncelikle hastanın durumu şu anda iyi normal odaya aldık. Ciğerleri tamamen su ile dolmuş fazla doz alkol almış ve suyun içinde alkol komasına girmiş boğulmasını buna bağlıyoruz ayrıca 5 dakika geç gelseymiş hastayı kaybedebilirdik. Tekrar geçmiş olsun." Dedi ve uzaklaştı. Alkol komasına girmişti. Ne olmuştuda bu kadar içmişti. Mert hemen hemşireden oda numarasını öğrendi ve hep birlikte Ömerin yanına çıktık.

Yatakta uyuyan bedene baktım. Dudakları mosmor,yüzü bembeyazdı. O an ona sarılmak,içime sokup onu üzen her şeyden saklamak istedim.

Yazar

Mert kendini suçluyordu, Kaan bu tür şeylere dayanamadığı için dışarda bekliyordu, Emre doktorla konuşuyor, İkizler ise odada kantinde iyi bir haber bekliyorlardı. Hürkan ise oda da Ömerin uyuyan bedenine bakıp içindeki duyguyu çözmeye çalışıyordu. Anlayamıyor, adlandıramıyordu bu hissi. Korkaktı Hürkan cesaretsiz bir korkaktı. Yaşadığı şeyleri Ömer sayesinde atlatmıştı. Bu yüzden ona aşık olmaktan korkuyordu bencilikmiş gibi geliyordu ona. Ömer Hürkan'ın her şeyiydi bunu sadece kimse fark etmiyordu. Hürkanda bu fark etmeyenlerin arasındaydı.

Evet tatlı ayçiçekleri bu da böyle boktan bir bölümdü mert ve kaan çifti mi yoksa mert ve emre çifti mi İYİ GECELER TATLI GÜZEL AYÇİÇEKLERİ MWAH 😫❤️

KöprüaltıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin