4.Bölüm; Gördüm Onu 3 Adım Uzakta

177 22 25
                                    

Görls şimdi bütün bölümlerin isimleri bir şarkı sözü olucak ve o şarkı bölüm şarkısı olucak za

Bölüm Şarkısı; Son Feci Bisiklet-Gece


Yazardan

Herkes Ömerin uyanmasını bekliyordu. İkizler evlerine gitmişlerdi, Mert hala Emre'nin omzunda ağlıyordu, Emre Mertin saçlarını okşuyordu, Hürkan ise o bitik haldeydi. Hastanedeki 12. saatleriydi ve Hürkan Ömerin yanından bir defa bile ayrılmamıştı. Yemek yememiş zorla su içmişti.

13. saate girerken Ömer kıpırdanmaya başladı. Boğazı acıyor, başı ağrıyordu. Gözlerini hastane ışığı yüzünden zor açmıştı. Bütün arkadaşları etrafına toplanmıştı. Mert çığlık atıp Ömere sarıldı. " Özür dilerim benim yüzümden oldu. Özür dilerim Ömre."
Diyerek sarılıyordu. Kaan doktoru çağırmaya gitti.

Ömer kafasını sol tarafa çevirdiğinde elini sıkı sıkı tutan, gözleri kan çanağı olmuş bir Hürkan gördü.

Hürkan Ömerin elini sıkı sıkı tutarak Ömere bakıyordu. " Ne oldu da bu kadar içtiniz?" Diye sordu Kaan. "Aşık oldum." Diye dürstçe yanıtladı Ömer kurumuş boğazından çıkan kısık sesiyle.
O an Hürkan Ömerin aşık olduğu kişiyi öldürmek istedi. O heriften nefret etmişti ama neden nefret edip sinirlendiğini anlam veremedi. Hürkan Ömerin tuttuğu elini sertçe bırakıp geçmiş olsun dedi ve odayı terk etti.

Hürkan

Aşık olduğu kişi kimdi? Kim yüzünden bu haldeydi? Bu iğrenç, pislik herif kimdi?

Odadan çıktıktan sonra koşarak arabama geldim. Hızla binip eve sürdüm. Ankaraya annemlerin yanına dönmeye karar vermiştim bir anlık gazla. Pişman olacağımı biliyordum ama o an rahatlamam lazımdı.

Valizimi hazırlayıp evden aceleyle çıktım. Arabaya binip Ankaraya doğru yola çıktım.

Canlar can kuşlar kısa oldu çünkü ara bölüm bunlar istanbula gidip bilgisayararıma kavuşunca oy sınırlı uzun bölümler gelicek neyse kendinize iyi bakın porgolayla kalın  ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

KöprüaltıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin