Bölüm Şarkısı; Yaşlı Amca-Kafam Karışık
Ömer
Gitmişti. Beni o iğrenç hastane yatağında bırakıp gitmişti. Yine olmuştu. Onun hatırlamadığı çocukluğumuzdaki gibi olmuştu. Yine oluyordu yine kriz ve atak geçirecektim. Yanımdaki sürahiyi ve bardağı duvara fırlatıp çığlık attım. Aklıma çocukluğum, Hürkanla yaşadığımız olaylar annemin babamın Hürkanın bütün terk edilişlerim aklıma geldikçe krizim şiddetlendi.
Odaya hemşireler ve doktor geldi beni sakinleştirmek için çabaladılar ama olmuyordu. Çocukluğum,çocukluğumuz sürekli gözümün önündeydi. Son hatırladığım kolumdaki acıydı.
15 Yıl Önce
"Hey Hürkan ne yapıyorsun?" Diye sordu kıvırcık saçlı oğlan. "Geleceğimizi düşünüyorum." Diye yanıtladı uzun oğlan. " Eee nasılmış geleceğimiz? Evleniyor muyuz?" Diye heycanla sordu kıvırcık çocuk. Uzun olan kıkırdadı. "Evet hatta köpeğimizde var." Uzun olanın bu sözleri kıvırcığı heycanlandırdı. "HÜRKAN!" Diye bir kükremeyle irkildi ikili. "Ben gidiyorum ama geri gelicem tamam mı?" Diye sordu uzun olan, gözlerindeki yaşları gizlemeye çalışırken. "Söz mü? Beni bırakmayacaksın değil mi?" Dedi kıvırcık oğlan, ağlarken. Uzun olan cevap vermedi. Hiçliğe, cehenneme yürüdü. Ne sözlerini tuttular, ne de birbirlerini buldular. Uzun oğlan, kıvırcık oğlanı unuttu. Kıvırcık oğlansa, uzun oğlanı asla unutamadı.
Günümüz
Hürkan
Aşıktım. Çok aşık. Ankaraya gitmekten vaz geçicek aşıktım. Odadan çıktıktan sonra Ömer ağlma krizine girmiş ve sakinleştirici ile uyutulmuş Emre kimsenin bana haber vermemesini tembihlesede Mert dayanamayıp beni aramıştı. Şimdi ise Ömer kucağımda uyuyordu. Eve gitmek için Emre çıkış işlemlerini halletti.
Arabaya bindiğimizde Kaan benimle konuşmuyor, Emre yüzüme bakmıyordu. Mertse o da gerekmedikçe benimle konuşmuyordu. Başımı eğip aşık olduğum yüze baktım.
Göz altları mor ve yüzü bembeyazdı. Tekrar içim nefretle doldu. Onu bu denli üzen kişiyi öldürmek istedim.Ömerin evine geldiğimizde, " Kim kalıcak Ömerle?" Diye sordu Kaan "Ben kalırım." Dedim ve cevap beklemeden kucağımdaki Ömerle arabadan inip Mertin kapıyı açmasını bekledim. Mert koşarak kapıyı açtı ve Ömerin eşyalarını içeri koyup gitti.
Ömeri yatağına yatırıp o uyanana kadar ona yemek hazırlamaya karar verdim. Şehriye çorbası hazırlayıp Ömeri uyandırmaya gittim. Odaya girdiğim de sessizce bir isim sayıklıyordu. Duymak için yanına yaklaştım. Duyduğum isimle şok dalgası bütün vücuduma yayıldı.
Evet güzel ayçiçekleri oy sınırlı bölümlere gelmiş bulunmaktayız
oy sınırı: 10
yorum sınırı: 20GEÇMİŞLERİ BÖYLEYDİ KİMİN İSMİNİ SÖYLEDİĞİNİ TAHMİN EDİYORSUNUZDUR AMA BEN TERS KÖŞE YAPABİLİRİM. za
neyse bolum nasildi begendiyseniz +1leyin neyse bb mwah