נ.מ- הארילא ידעתי מה לחשוב על המעשה של פרסי כי בהתחלה היה נראה שהוא לא מבין כלום בקשר לאבקת פלו אבל אז הוא פשוט לקח חופן זרק בנונשלנטיות לאש ואמר בקול "סמטת דיאגון" וקפץ פנימה. כבר הייתי בטוח שהוא הפסיק להעמיד פנים והחליט להראות את הטבע האמיתי שלו אבל אנבת' בדיוק צעקה " מוח אצה מה מה אתה עושה?!". והאופן שהו היא צעקה את זה גרם לי להבין שהם כנראה באמת לא נתקלו מעולם אבקת פלו ושהיא לא קנתה את ההסבר של הרמיוני על מערכת הפלו ושהיא לא מאמינה שהאש לא תפגע בה עם תכנס לתוכה, הבעתה של אנבת' גרמה לי לחשוב על שני דברים והארשון הוא שפרסי הסתיר את את הטבע האמיתי שלו גם ממנה, אבל המחשבה הזאת מיד נפסלה אצלי, בגלל שאין מצב שזה המקרה כי הקשר העמוק ביניהם היה גלוי לכל אפילו לי. והשני היה שהוא סתם אידיוט פזיז שקפץ לאש סתם ככה כדי לבדוק אם דיברנו אמת תוך כדי לקיחה בחשבון את האפשרות שהוא ישרף למוות בלי שזה ממש יפריע לו. ובעקבות התהייה השנייה עלתה לי עוד שאלה ללקסיקון "האם פרסי ג'קסון הוא...?" והיא הייתה האם הוא שפוי בכלל? טוב בהנחה שהוא כן בכל זאת לא מטורף לחלוטין המסקנה שלי היא שפרסי ג'קסון הוא אידיוט מוחלט! ולאור המסקנה שלי שאלתי את עצמי שוב האם קיימת אפשרות שהוא לא רע כמו שאני חושב, אבל מייד מחקתי את המחשבה הזאת מראשי והזכרתי לעצמי שגם דראקו מאלפוי הוא אידיוט מוחלט והוא מאה אחוז אחד מן החברה הרעים. (ה.כ- אהם עוד לא בטוחה בקשר לזה.....)
אחרי המון תהיות ואחרי שכולנו עברנו בשלום לסמטת דיאגון גברת ווזלי חילקה אותנו לקבוצות על מנת שנקנה את הציוד הדרוש לנו. כולנו התקדמנו לכיוון גרינגוטס כדי להוציא כסף לקניות. כאשר נכנסנו פנימה והתקדמנו אל הדלפק התברר שלפרסי אין כספת בגרינגוטס (לא היה צורך לשאול את אנבת' מכיוון שלא היה ידוע לנו על שום קשר שלה לעולם הקוסמים) ולכן הוא ואנבת' יהיו חייבים כמו הרמיוני להחליף כסף רגיל תמורת אוניות וגוזים וחרמשים. החלק המוזר היה כאשר פרסי אמר "סליחה אבל אין לנו כסף רגיל יש אפשרות להחליף מטבעות אחרים?" מה? מה זאת אומרת? איזה כסף אחר יש לו שהוא לא רגיל? עוד שאלה התווספה לרשימת השאלות ההולכת ומתארכת של "מי הוא לעזעזל פרסי ג'קסון?" "כמובן" אמר הגובלין האחראי עלינו "כל סוג של אוצר מתקבל כאן" אז פרסי ואנבת' הוציאו מכיסם את המטבעות המוזרים והניחו אותם על הדלפק, הגובלים בהה לרגע במטבעות במבט נידהם ומעריץ ושאל בפה פעור "איך שמתם את ידכם על מטבעות כאלו?" הם לא השיבו ורק נעו במקום ונראו לא נינוחים "זה לא משנה איך השגנו אותם העיקר שאפשר לקבל תמורתם את הכסף שאנחנו צריכים" אמרה לבסוף אנבת' בפנים חמורות ופרסי רק הנהן. ואני רק תהיתי (וואו אני תוהה היום הרבה יותר מהרגיל) מה כל כך מיוחד במטבעות האלו? ואז ראיתי על הרצפה שאחד המטבעות האלו נפל מן הלפק ובמהרה התקופפתי וטמנתי אותו בכיסי, הוא יכול להיות פיסת מידע חשובה עם ברצוני לדעת מה הולך עם השניים האלה!
YOU ARE READING
הרפתקאות פרסי ג'קסון בהוגוורטס
Fanfictionפרסי כבר חשב שהוא עבר הכל וראה הכל אבל מסתבר שזאת רק ההתחלה. אל פרסי מגיעים הביתה ארבעה אנשים עם גלימות מוזרות אומרים לו שהוא קוסם ועכשיו הוא צריך לעזור להם להציל את העולם מפני מכשף מרושע ועליו להתחיל בללכת לבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות במסווה...