Húszonnyolc

174 15 0
                                    

" Megkaptuk az eredményeket" - kezdte az orvos.

"És ?"  Jungkook mondta.

" Nem egyezet, így sajnos a Taehyungnak  nem tudjuk átültetni, amíg nem találunk egy másik embert, aki hajlandó megtenni. Sajnálom."

"Mi a helyzet Jiminnel?"  Kook megkérdezte: "Meg tudod csinálni? "

Jimin Jungkookra , majd Tae-ra nézett és végül az orvosra.

"Igen , megpróbálhatjuk. Megcsinálom" - válaszolta "Bármit megtenék  Taehyungért ".

Tae mosolygott: "Köszönöm " - válaszolta.

" Ez csak természetes."

"Rendben, jó. Gyere velem" - mondta az orvos és követte őt a szobából, becsukva mögöttük az ajtót.

Kook leült a Taehyung ágya melletti székre, és megfogta hyungja kezét.

"Rendben leszel, ígérem" - mondta a fiatalabb.

"Kérlek, ne ígérjen olyan ígéreteket, amelyeket nem tudsz megtartani. Ha a donor  nem egyezik, ki tudja, mikor és kitöl kapok transzplantációt" - mondta Tae.

"Ne mondd ezt kérlek. Lesz donor , hyung."

"Oké. . De az  orvos azt mondta, hogy ez nem mindig sikerül, hiába van meg a tökéletes donor."

Jungkook lenézett.  A kórházi szoba ajtaja kinyílni kezdett, és ketten felnéztek, hogy ki van ott.
Az ajtón belépve Hoseok , Yoongi , Namjoon és Jin volt.

"Hyungok " - kiáltotta Taehyung .
Mindenki szeme könnyekkel telt meg, amikor az ágyhoz rohantak, hogy megvigasztalják a  beteget  és fiatalabbat.

"Minden rendben lesz " - mondta Kook mindannyiuknak.
Valamennyien bólintottak és letörölték könnyeiket, míg Tae gyorsan megtörölte vérző orrát.

No homo | Vkook | BefejezettWhere stories live. Discover now