Négy

366 23 0
                                    


Jungkook megérkezett Taehyung és Jimin lakásába.  Amint kopogni készült az ajtón, Jimin kinyitotta és nyitva tartotta  Jungkook számára.  Jimin mondott egy sziát és elment.
Jungkook bement a lakásba és bezárta maga mögött az ajtót.

"Taehyung ?"  - szólította meg. 

- A szobámban vagyok - szólalt meg az idősebb.  Jungkook a Taehyung szobájába sétált, félmeztelenül találta az ágyán,  háton feküdve, miközben telefonon játszott.  A fiatalabb az ágyra vetette magát mellé.

"Min játszol?"  kérdezte.  "Candy Crush" - válaszolta Taehyung , és nem vette le a szemét a képernyőről.  Jungkook Taehyung félmeztelen testére nézett, miközben ujjaival kis köröket rajzolt Taehyung mellkasán és gyomrán.  Taehyung elmosolyodott és letette a telefonját és Jungkookra nézett.

Jungkook is felnézett rá.

"Hyung? "  Taehyung hümmögésel válaszolt.

"Tudod, hogy nem vagyok meleg? De   nem tudok türtöztetni magamon, amikor a közelemben vagyok. Különösen ilyenkor, amikor így nézel ki."

"Miért hogy nézek ki?"

"Félelmetesen. Annyira szexi vagy" - mondta Jungkook , és lehajolt, hogy megcsókolja Taehyungot , de Taehyung elhúzódott.

"Nem mondtad hozá, hogy" no homo" - mondta az idősebb.  Jungkook lesütötte a szemét.

"Fogd be  és végre  csókolj meg."

No homo | Vkook | BefejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora