JK: Szia hyung.
TH: Szia , történt valami, hogy írtál?
JK: Nem, csak nagyon szeretném elmondani neked valamit.
JK: Olyan régóta vártam erre.
JK: de nagyon nehéz, és nem szeretnélek elvesziteni.
TH: Írd le.
TH: Kérlek, nem kel félni szerintem.
JK: Szerelmes vagyok beléd.
JK: Ez személyesen sokkal jobb lett volna, sajnálom.
TH: Mióta ?
JK: Valamikor azután jöttem rá , hogy elkezdtünk szexelni.
JK: Annyi időt töltöttünk együtt.
JK: Fogalmam sem volt, hogy ilyen típusú érzéseket fogok táplálni irántad Taehyung , sajnálom.
JK: De nem tudtam, hogyan állítsam le ezeket az érzések növekedését és a következő dolog, amit tudok, hogy elárasztanak az érzések.
JK: És azon az éjszakán, amikor berúgtunk, mondtam neked valamit, és tudtam, mit mondtam, mert nem voltam annyira részeg, mint te.
JK: Végül bátorságot vettem , hogy elmondjam, hogy szerettelek, de te már aludtál, amikor befejeztem, ezért másnap korán elmentem, és ezért kérdeztem tőled, hogy emlékszel-e valamire.
JK: Szeretlek Kim Taehyung , nagyon szeretlek.
JK: Ha nem érzed ugyanazt, rendben van, csak le kellett vennem a mellkasomról ezt a terhet és köszönöm, hogy veled lehettem.
TH: Hú , tényleg nem tudom, mit mondjak.
TH: Hogyan kellene ezt tetéznem?
TH: Nagyon szeretném elmondani, hogy a te irántad való érzéseim most kezdtek fejlődni, és minél több időt töltök veled, annál erősebbé válnak.
JK: Szóval mikor kezdtél kedvelni engem?
TH: Azt hiszem, az volt az az idő, amikor megtudtam, hogy randid volt valakivel.
TH: Amikor először megtudtan, féltékeny lettem, de valójában nem tudtam, mit érzek, amíg nem volt még egy randid valakivel, aki nem én voltam.
TH: Ahelyett , hogy elfogadtam volna , hogy mit érzek irántad, tagadni kezdtem.
TH: De ott ülve veled abban a moziban, fogva a kezed, a szívem elkezdett dübörőgni, és rájöttem, hogy az érzéseim irántad valósak.
JK: Nem hiszem, hogy életemben valaha is olyan boldog voltam mint most .
TH: Én sem.
JK: Kérdezhetek valamit?
TH: Kérdezhetnél tőlem személyesen is nem?
JK: De?
JK: Taehyung ?
TH: Igen Jungkook ?
JK: Amikor odaérek hozzád , meg tudnád mondani, mennyire szeretsz személyesen is, hogy tudjam, hogy ez nem álom?
TH: Csak akkor ha te is megteszed ezt nekem.
JK: Hát persze! :)
KAMU SEDANG MEMBACA
No homo | Vkook | Befejezett
Fiksi PenggemarFordítás Befejezett Happy end💜 2021.07.15 2021.07.28 @shalyssa