Húszonöt

169 16 1
                                    

Amint a taxi megállt a kórház előtt, Jungkook kifizette a sofőrt és kiszaladt az autóból.
Amikor kinyitotta a kórház bejárati ajtaját, meglátta Jimint a váróban, és várta, amíg megérkezik.  Észrevette , hogy Jimin sír.  Jungkook a hyungja karjaiba futott.  Megölelte, de Jimin gyorsan elhúzódott.

"A 210-es szobában van" - mondta Jimin.
Kook végigment a folyosón, balra és jobbra nézve, a 210-es szám után kutatva.
208, 209, 210 ..

Az ajtóra nézett .  Kinyitotta , és amikor belépett a szobába, Taehyungot látott az ajtóhoz legközelebb eső kórházi ágyban feküdni.  Az idősebb lassan megfordult, hogy megnézze, ki van az ajtóban.
amikor látta, hogy Jungkook volt, kinyújtotta a kezét, hogy a fiatalabb megfogja.  Jungkook az ágyhoz sétált és megfogta a hyungja kezét.

"Mi történt hyung?"  - kérdezte Jungkook az ágy melletti székre ülve, és a szeme már megtelt könnyekkel.

"Sajnálom, hogy hazudtam neked. Sajnálom, hogy nem válaszoltam neked Jungkook " - mondta Taehyung .

- Rendben van. Csak hadd legyek itt most neked - válaszolta Kook.

- Leukémiám van - mondta Tae , és szorosan megszorította a Jungkook kezét.

"Ne" - suttogta Jungkook és letette a homlokát az ágyra, és sírni kezdett.

"Gyere, feküdj le  ide " - javasolta Tae, és arrébb csúszott, hogy legyen hely a fiatalabb számára.
Kook az ágyra ült és lefeküdt hyungja mellé.  Magához húzta az idősebbet és megcsókolta a fejét, miközben tovább sírt.

- Rendben leszek Kookie  - mondta taehyung halkan.

No homo | Vkook | BefejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant