04. Family

868 35 8
                                    

o týden později, půlka května

Harry

Sobotní ráno a já se probouzím do slunečného dne a v náruči mi spí to nejnádhernější stvoření, co po téhle zemi chodí. Dneska je to týden, co Louis souhlasil s rodinným obědem u Gemmy. Už se nemůžu dočkat až Louise s Melody představím celé svojí rodině a jak je znám zamilují si je na první pohled.

Dnešní noc byla první v našem novém domě, já tu jsem přestěhovaný celý a můj byt je na prodej. Louis začíná balit věci u nich v bytě, taky se rozhodujeme, který nábytek po původních majitelích vyhodíme a co necháme. První z domu byla vyhozena pohovka z obýváku a já přestěhoval mojí velkou z bytu. Něco málo v mém bytě zůstalo, teďka ještě uvidíme, co odstěhujeme od Louise a bude hotovo.

Melody má v pokojíčku zatím jenom postel a jednu skříň, ale už tam potřebovala dneska přespat. V pondělí se jako první přestěhuje její pokojíček a pak ten zbytek. Lou taky sehnal nájemníka do svého bytu, zájem projevila Elsa, která se rozvádí a přestěhuje se tam i se synem.

Louis se začne na mé hrudi vrtět a to znamená jediné, probouzí se. Sleduji, jak pomalu otevírá ty svoje modré oceány, které jsou zprvu ještě zamlžené spánkem, ale pár promrknutí stačí k tomu, aby se projasnili. Vlasy má všemi směry a je tak roztomilí. Přes mou hruď položí ruku, o kterou se opře bradou a při tom mě pozoruje.

„Dobré ráno," řekne, raním ochraptělým hlasem a při tom se usmívá.

„Dobrá ráno," odpovím s úsměvem a nahnu se pro dnešní první polibek.

„Tatíííí." Rozrazí se dveře od ložnice a v nich stojí Melody v pyžamu s úsměvem. Když vidí, že jsme oba vzhůru, zablýskne se jí v očích a s rozběhem mezi nás skočí.

„Melody," řekne káravě Louis, ale to už nám oboum přistane mlaskavá pusa na tvář.

„Dobré ráno," šťastně se usmívá.

„Dobrá ráno," odpovíme jí oba.

„Mladá dámo, co by jste si dala k snídani?" Zeptám se jí.

„Princeznovské palačinky," řekne svůj požadavek.

„Princeznovské palačinky?" nechápavě se dívám na Louise.

Ten se začne smát, dá mi pusu na tvář a zvedá se z postele. „Jdu je připravit. Melody, už sis čistila zoubky?" Ta jenom záporně zavrtí hlavou. Louis se na ní zamračí, Mel vstává z postele a běží do koupelny, odkud je za chvíli slyšet tekoucí voda.

„A mi jdeme na ty palačinky," konstatuju a zvedám se taky.

Sejdeme do kuchyně a Louis jde automaticky k lince a začne ze skříněk vytahovat potřebné věci, já si sedám k ostrůvku na barovou židličku. Sleduji, jak se přirozeně pohybuje do naší velké kuchyni, jenom v boxerkách a velkém vytahaném tričku. Výstřih je tak velký, že mu odhaluje jedno rameno, jak mu spadává dolů a odhaluje jeho tetování na hrudi. Cítím pnutí ve svých boxerkách, je zatraceně sexy.

Mezitím co míchá těsto na palačinky, zapíná kávovar, nalévá mléko do hrnku a dává ho hřát na kakao pro Melody. Nechápavě zakroutím hlavou nad tím, kolik úkonů zvládá najednou a při tom se ladně pohybuje po kuchyni.

Melody přijde z koupelny a posadí se vedle mě.

„Harry, koukej co jsem napsala." Podává mi svůj notový sešit. S úsměvem si ho beru a hledím na noty.

„Co kdybys mi to po snídani zahrála?" mrknu na ni.

„To by bylo super," září jí očička a přikyvuje hlavou, až jí kudrliny lítají. Zvednu ruku a s úsměvem ji pohladím po vláskách.

Our Story  (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat