SPOILERE!
Black Widow și Loki îmi dau același vibe când vine vorba de personaje principale, amândouă se concentrează foarte mult pe latura umană și lasă la o parte toată chestia cu supereroi, salvarea lumii, etc.
Intro-ul filmului mi-a rupt inima, eram la minutul 15 și eu deja avusesem o criză de plâns când am văzut trecutul Natashei și al surorii ei. Partea emoțională a fost foarte bine realizată, singurul lucru de care mă pot plânge e că aș fi vrut mai mult despre ceea ce s-a întâmplat cu Black Widow în Camera Roșie.
Pe partea de acțiune... ei bine, sinceră să fiu, în 90% din film eu nu am înțeles mai nimic din ce naiba se întâmpla. Scenele de luptă au fost bune, dar în rest mi s-a părut totul foarte încurcat, și finalul cu Dreykov nu a fost atât de impresionant pentru un film Marvel. MCU a ridicat standardele foarte mult cu Infinity War și Endgame.
Dacă îl privesc separat de MCU, Black Widow a fost un film bun cu spioni și asasini. Dacă e să îl luăm în comparație cu celelalte filme Marvel, cred că ar fi trebuit să fie lansat în 2016-2017, după Civil War, înainte să vină Thanos cu pietrele lui și să aducă o grămadă de magie și puteri în Marvel. Black Widow își are locul lângă trilogiile Iron Man și Captain America; acolo se încadrează perfect, cu filmele mai clasice, să zic așa, din MCU.
Vorbind și de post-credit scene, abia aștept să o văd pe Yelena în acțiune în serialul Hawkeye (cred că va lupta acolo ca villain). Mă bucur să văd cum, încetul cu încetul, se strânge o grupă de anti-eroi sub supravegherea Valentinei Allegra de Fontaine. Acum îi avem pe John Walker, Yelena, probabil Zemo și Sharon Carter.
Teoria mea pentru viitorul Marvel e că vor avea loc două mari confruntări: una cu grupul ăsta de anti-eroi (care se numește în comics Thunderbolts, din câte am înțeles) de care se vor ocupa Sam Wilson, Hawkeye, Bucky Barnes, Hulk etc. și o altă confruntare cu (SPOILERE PENTRU LOKI ÎN CONTINUARE) Multiversul deschis de Sylvie, care va trebui învins de Wanda, Doctor Strange, Loki, poate și Peter Parker. (GATA CU SPOILERELE)
Ce părere ați avut voi de Black Widow și ce credeți că se va întâmpla în următoarele filme?
CITEȘTI
𝐋𝐨𝐤𝐢 & 𝐖𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐒𝐨𝐥𝐝𝐢𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐭𝐬
RandomCei mai sexy răufăcători din MCU. Change my mind. • finalizată •