Era imposibil să nu fac o recenzie și pentru această capodoperă a cinematografiei. No Way Home a fost genial, recomand să îl vedeți în cinema, pe ecran mare, cât mai repede. A fost un film făcut pentru fani, mă bucur că Sony și Marvel au trecut peste neînțelegerile din trecut și au creat filmul ăsta. Fără spoilere, pot spune că toți actorii au jucat extraordinar, iar povestea a avut ritmul perfect. 10/10.
Totuși, pentru a înțelege ca lumea ce se întâmplă, mai sunt niște filme pe care trebuie să le vedeți înainte:
Spider-Man 1
Spider-Man 2
Spider-Man 3
The Amazing Spider-Man
The Amazing Spider-Man 2
Spider-Man: Homecoming
Spider-Man: Far from home
Doctor Strange
Infinity War
EndgameSPOILERE ÎN CONTINUARE!
Scena în care a murit mătușa May mi-a rupt sufletul efectiv, nu mă mai puteam opri din plâns. La fel și finalul, deși sunt sigură că ceva se va rezolva în viitor și lumea își va aminti din nou cine e Peter Parker. Andrew și Tobey s-au descurcat minunat, se vedea că sunt încântați să se întoarcă în rolul de Spidey. Deși au fost multe personaje, au reușit să jongleze destul de bine cu ele, și mă refer aici și la tipii răi, și la cei buni.
Green Goblin a intrat, în opinia mea, în topul celor mai buni răufăcători Marvel. Scenele de luptă dintre el și Spiderman-ul lui Tom sunt pur și simplu perfecte. Nu mai spun de momentul când Spiderman 1 (cei care au văzut filmul știu despre ce vorbesc =)) ) a vrut să îl ucidă. Toată scena aia a fost divină.
Nu am destule cuvinte de laudă pentru No Way Home, dar vreau să rămân totuși obiectivă și o să spun și niște mici, foarte mici chestii care m-au deranjat.
Stați să mă gândesc.
Nu îmi vine nimic în minte. Știu că se zice că nimic nu-i perfect, dar cred că filmul ăsta chiar este.
CITEȘTI
𝐋𝐨𝐤𝐢 & 𝐖𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐒𝐨𝐥𝐝𝐢𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐭𝐬
RandomCei mai sexy răufăcători din MCU. Change my mind. • finalizată •