jednak sowa?

525 54 5
                                    

Kita po tych komentarzach naprawdę zaczeła się zastanawiać co się stało z jej rodziną, nigdy o nich nie pytała bo nie chciała sprawdzić  przykrości przybranym Rodzicą.

Wzięła wdech i ruszyła do salonu gdzie jej rodzina oglądała telewizję, usiadła na fotel

- musimy porozmawiać- zaczęła patrząc na nich

- kochanie błagam powiedz, że nie spodziewasz się dziecka...- kobieta spojrzała na córkę zmartwiona.  Ostatnia ciężka rozmowa była o tym, Że Kita jest trans. Na szczęście jej rodzina to zrozumiała i wspiera dziewczynę.

-spokojnie mamo nie o to chodzi...ja chciałbym się czegoś dowiedzieć o moich biologicznych rodzinach... oczywiście nie chcę byście się czuli, że was nie kocham ani nic podobnego...

- ej no to normalne, że chcesz się czegoś dowiedzieć o swoich biologicznych rodzicach... szczerze myślimy, że szybciej zaczniesz o nich pytać- kobieta spojrzała na córkę- zrobię najpierw herbatę - i tak zrobiła, przygotowała herbatę

- więc... kim byli moi rodzice? - zapytała po kilku łyżkach herbaty

- z tego co się dowiedzieliśmy w domu dziecka, twoja mama zmarła przez błąd lekarza przy porodzie... nie nacieszyła się tobą długo. Zaś twój ojciec po prostu uciekł z kraju bo to wszystko go przerosło...masz ciotkę która żyję ale nie mogła przejąć nad tobą opieki bo sama, miała już wtedy trójkę własnych dzieci.. Powiedziała jednak, że jeśli kiedyś będziesz chciała ją poznać zawszę będziesz mogła to zrobić.- powiedziała i pogłaskała włosy córki- chciałabyś się z nią spotkać ?- zapytała po chwili, a dziewczyna poprosiła o czas by to przemyśleć.

Po dwóch dniach porozmawiała z mamą i umówiła się z ciotką na spotkanie w jej domu, zapukała do drzwi niepewnie...
Jaki szok przeżyła kiedy drzwi otworzył Akaashi

- Akaashi?- zadziwiona  spojrzała na chłopaka

-chodź do środka- wpuścił dziewczynę do środka i Mama Bokuto od razu przytuliła dziewczynę

- jesteś tak bardzo do  niej podobna...- Kita nie widziała co robić, ale po prostu przytulała kobietę.
Bokuto popatrzył na mame i Kite, a później na Akaashiego.

- mówiłem ci, że tak będzie? wygrałem hajsss- poprawił włosy zadowolony.

Kita dość długo siedziała w domu Bokuto i była naprawdę szczęśliwa, dowiedziała się wielu rzeczy na temat swojej mamy.
Między innymi dowiedziała się, że Była planowanym dzieckiem i jej mama bardzo pragnęła dziecka jednak przez błąd lekarza kilka dni po porodzie kobieta zmarła. Mama Bokuto bardzo przepraszała Kite, że nie przejęła nad nią opieki i nawet zaoferowała jej by zmieszała z nimi, ale  dziewczyna odmówiła.
Za bardzo kocha swoich przybranych rodziców, którzy wychowali ją i nie chcę ich tak zostawiać.

i tak Kita zyskała nową rodzinę...no Bokuto to oczywiście zyskał jeszcze hajs od swojego chłopaka

Haikyuu Instagram 6Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz