Miraculersi za kulisami

7 2 0
                                    

Witam serdecznie wszystkich czytelników w Miraculersach za kulisami. Chociaż Akodone już nie zajmuje się tym działem, postanowiłem zakończyć jej serię wywiadów z administratorami naszego Discorda. W ten sposób powstał poniższy wywiad, przeprowadzony z Osamu774, znaną bardziej jako Seven. Serdecznie zapraszam.

Może na sam początek przedstawisz się i opowiesz coś o sobie?

Jestem 774, jednakże skrótowo wszyscy na mnie mówią Seven. Na wiki posiadam nick Osamu774. Zajmuję się adminowaniem na discordzie ML wiki, a w życiu codziennym studiuję grafikę komputerową. Moją pasją jest anime, gry komputerowe oraz rysowanie, z którym też wiążę moją przyszłość.

W jaki sposób natknęłaś się na produkcję, jaką jest Miraculum i co myślisz o niej aktualnie?

Dokładnie nie pamiętam, ale było to w gimnazjum i prawdopodobnie natrafiłam na różnego rodzaju fanarty oraz klipy na YouTubie. Co do tego, co myślę o tej serii, to z początku, gdy ją poznałam, uważałam, że jest dosyć fajna, niestety moja opinia zmieniła się z biegiem lat i aktualnie uważam, że seria ta nie jest zbyt dobra.

W jaki sposób dotarłaś na FANDOM (znany dawniej jako Wikia) oraz naszą Wiki?

Na fandom dołączyłam w podstawówce, na początku była to wiki o Madagaskarze, a potem udało mi się znaleźć wiki o serialu „Pingwiny z Madagaskaru", to tak zaczęła się moja przygoda. Jeśli chodzi o Miraculum wiki, to podróżowałam po różnych wikach, byłam trochę na Riordanopedii, trochę na Harry Potter wiki, aż w końcu trafiłam na naszą.

A jak sprawa wygląda z Discordem? W jaki sposób do niego dołączyłaś i jak zostałaś moderatorką, a następnie adminką?

Po tym jak discord zaczął funkcjonować na fandomie, a czaty poszły w odstawkę, znalazłam na stronie fandom miraculum ten serwer. Dołączyłam do niego na początku dla zabawy, ale potem wciągnęłam się na tyle, że jestem tutaj do dzisiaj. Co do uprawnień, to starałam się dobrze sprawować, by na nie zasłużyć. Na początku poprosiłam o rolę moderatora i została ta prośba przyjęta pozytywnie, a jakiś czas później postanowiłam zapytać o administratora i również zostałam zaakceptowana.

Czy w trakcie twojej przygody z FANDOMem i Discordem zdarzyło się kilka wydarzeń, które szczególnie zapadły ci w pamięć?

Na FANDOMIE nie spędzam za dużo czasu, więc tam nie, a jeśli chodzi o Discorda, to było kilka takich sytuacji.

Wspomniałaś, że jesteś na grafice komputerowej. Co uważasz o tym kierunku i czy polecasz go innym osobom?

Bardzo mi się podoba, lubię to robić i sprawia mi to przyjemność. Czy polecam go innym? Jeśli ktoś ma predyspozycje, to owszem.

Czy pomimo nieprzepadania za Miraculum masz swoich ulubionych bohaterów? Jeśli tak, to dlaczego lubisz właśnie ich?

Mimo wszystko znajdzie się kilka postaci, są nimi: Felix, Luka oraz Alix. Felixa lubię za to, że po prostu uwielbiam takich przebiegłych i inteligentnych przeciwników. Luka zdobył moje serce przez jego styl ubioru oraz przekochany charakter. Jeśli chodzi o Alix, to jest jednym z moich ulubionych typów postaci żeńskich, chłopczyca, która jest pewna siebie i nie boi się wyzwań.

Na naszym serwerze Discord jesteś posiadaczką Miraculum Małpy. Czy jest to Twoje ulubione Miraculum, a jeśli tak, to dlaczego?

Jeśli mam być szczera, to nie mam jakiś silniejszych uczuć wobec tego Miraculum, myślę, że po prostu na tamten moment wydało mi się ono najfajniejsze, no i nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale kilka innych było już zajętych.

Skąd się wzięła Twoja nazwa użytkownika, Osamu774?

774 wzięłam od mojego nicku na Discordzie, a "Osamu" to mój nick na większości platform. Jako że samo "Osamu" było zajęte, postanowiłam do niego dodać "774".

Czy na koniec wywiadu chciałabyś coś przekazać czytelnikom lub kogoś pozdrowić?

Chciałabym pozdrowić całą administrację oraz moderację naszego serwera Discord.


I tak oto zakończona została seria wywiadów z administratorami Discorda. Jeśli macie jakieś wnioski co do prowadzonych przeze mnie wywiadów bądź po prostu pytania do Seven, śmiało piszcie w komentarzach.

Gazetka Wiki #10 - Lipiec 2021Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz