Wstęp

14 2 2
                                    

Witamy w pierwszym po półtorarocznej przerwie numerze gazetki! Jest to również dziesiąty numer gazetki ogółem, a to – jak na taką okrągłą liczbę przystało – zapowiada pewne zmiany.

Mowa tu głównie o aspekcie organizacyjnym. Jak widzicie, zostało założone specjalne gazetkowe konto, na blog którego przeniesiono stare numery i tam też publikowane będą nowe. Z uwagi na fakt, że gazetka powstała jako zastępstwo dla wikiowej kroniki, kronika ta została również opublikowana na blogu jako numer zerowy gazetki, aby stronę, na której się znajduje, można było usunąć. Wspomniany numer zerowy można znaleźć na stronie, do której link będzie w przypiętym komentarzu.

Ponadto odświeżona została strona główna gazetki, gdzie możecie znaleźć wszystkie informacje jej dotyczące, takie jak spis działów, listę numerów, czy skład naszej redakcji. Jeśli o tę ostatnią sprawę chodzi, to obecnie działamy w grupie trzyosobowej, a funkcję redaktor naczelnej objęłam ja, Ellexa526. Być może z czasem redakcja się powiększy.

Aby zachęcić większą ilość osób do zajrzenia na naszą wikię, postanowiliśmy również założyć konto gazetki na Wattpadzie, gdzie również będą publikowane kolejne numery. Zachęcamy do zaobserwowania.

A w tym numerze: 

 >Nowościach na wiki przeczytacie o zmianach, jakie zaszły na całym Fandomie w czasie owej przerwy, podczas której gazetka nie była wydawana. Ponadto znajdziecie tam opis zmian w wikiowej administracji, a na koniec, jak zwykle, obecne statystyki naszej wiki.
 > W Miraculowych newsach (dziale, który niegdyś nosił nazwę Nowości ze świata Miraculous) będzie można przeczytać skróconą historię powstawania i emisji sezonu czwartego.
 > W Miraculersach za kulisami znajdziecie wywiad z jedną z administratorek naszego społecznościowego Discorda — Osamu774 (na Discordzie: 774#4459).
 > W Fanonowych pogaduchach (dawniej Kącik fanonu) przeczytacie o ważnych wydarzeniach w fanonie i przebiegu konkursów, które miały miejsce w czasie przerwy w publikowaniu gazetki. Ponadto znajdziecie tam opis obecnie trwającego wydarzenia – Turnieju Miraculów.
 > W Kąciku zabaw czeka na Was ciekawa krzyżówka oraz mała niespodzianka!

Zapraszamy do czytania!

Gazetka Wiki #10 - Lipiec 2021Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz