pow Danielle
Smutek na najdziwniejsze z uczuć czyni nas bezradnymi i umie wzbudzić w nas najgorsze emocje, które po cichu zaczynają wchodzić w nasze życie i niszczyć je krok po kroku, aż niezniszczą nas do końca. Emocjonalny ból powiązany z uczuciem niekorzystnej sytuacji, stratą, rozpaczą, żałobą, żalem, bezradnością oraz rozczarowaniem. Osoba doświadczająca może stać się cicha lub letargiczna i może wycofywać się od innych. Ale ja nie zamierzam oddalać się tylko błyszczeć i być szczęśliwą w miarę możliwości.
Jazda trwała w ciszy. Z nas na poziomie lub Każdym wydam. Nie wiedziałam co ulgę, szczęście czy smutek. Te trzy woli rządziły. Miałam ulgę z powodu śmierci Liama czy smutek? Szczęście z odzyskania Anabelli. Moje życie zmieniło się o 180 stopni. Zemsty na Lydii i Stilesie, ale też nie wszystko szło zgodnie z moim planem Nie było w nim, aby Malivore porwał Anabell albo, aby Liam umarł jako ofiara w rytuale. Ale trzeba przejść przed nami, które ja muszę. W moim obecnym życiu za dużo dzieje się przyjazd do Beacon Hills i powrót przeszłości, poznanie Theo i zmanipulowanie go, poznanie ekipy i wyrównanie z nimi Przyjaźni, poznanie Jasona i po krótkim czasie zostanie jego dziewczyna, porwanie Anabelli na rytuał, Walka z Malivore i walka z nim oraz śmierć Liama.
Gdy byliśmy na terenie mojego domu wyszliśmy z samochodu i weszliśmy do mojego domu w ciszy. Pokazałam im pokoje i poszłam do swojego. Sprawdzając czy nikogo nie ma w pobliżu poczułam jak łzy zaczynają mi spływać po twarzy. Już nie mogłam udawać, że jestem obojętna na śmierć Liama. Miałam dosyć wszystkiego. Dałam Jasonowi osobny pokój, żeby nie zobaczył mnie w tym stanie i nie pomyślał, że coś ze mną jest nie tak. Oparłam się o drzwi i szlochałam z powodu tych wszystkich wydarzeń. Zsunełam się na podłogę i nie mogłam przestać płakać.
Przypomniało mi się wspomnienie z dnia, w którym pierwszy raz zemściłam się na Lydii i znalazłam mojego pierwszego kota Simona oraz Liama.
12 lat temu
Pov trzecioosobowy
6-letnia Danielle siedziała na ławce w parku i patrzyła jak jej matka bawi się z jej siostrą Lydią, która zawsze zabierała całą uwagę rodziny dla siebie. Zawsze najważniejsza była Lydia i ich matka tylko Lydię traktowała jak córkę. Danielle mogła polegać na Hayley ( żonie swojego ojca) i na swoim tacie Niklausie Martin. Miała swoje przyjaciółki Elisabeth i Anabelle, które były jej najlepszymi przyjaciółkami. Znały się od urodzenia. Danielle czekała jak przyjdą pobawić się z nią. Gdy patrzyła na przechodzących ludzi zobaczyła w tłumie swojego tatę i Hayley. Sześciolatka szczęśliwa pobiegła do nich i przytuliła się do swojego kochanego taty, który odwzajemnił przytulenie.
CZYTASZ
Bez Wyboru (Zawieszone na czas nieokreślony)
ParanormalKAŻDY NOWY ROZDZIAŁ POJAWIA SIĘ W KAŻDĄ ŚRODĘ PO GODZINIE 18 !!! Okładka zrobiona przez @burningbae Paczka z Mystic Falls przyjeżdża do Beacon Hills. Tam poznają stado Scotta. Ich pojawienie wróży nowe problemy. Po pięciu latach pojawia się zapomnia...