Přihláška- Medzi kovom a krvou RPG

20 2 4
                                    

Přihláška pro _G_A_B_R_I_E_L_A_.

PSI V ZÁPŘAHU:

Jméno: Nix
Pohlaví: On
Věk: 16 let
Postavení: Beta
Plemeno: Yakutian Laika
Vylepšení: Má kovovou celou pravou přední nohu, hrudník, který však nelze vidět, protože je zakrytý srstí a část obličeje, tedy čelist, pár zubů a jedno oko, diky čemuž má větší stisk a v nahradním oku má zabudované čidlo na noční vidění.
Něco o: Nix byl od své rodiny oddělen až hodně pozdě, bylo mu přibližně pět let. Už od začátku měl tvrdohlavou povahu a byl to silný odhodlaný pes s velkým potenciálem, proto mu vědci dali dar nočního vidění v jednom oku a silného stisku. Vše nakonec téměř perfektně zakryli srstí, aby ho úpravy tak moc nezohavily. Už od té doby měl zamluvené místo po boku Alfy a to postavení Bety, na což byl náležitě pyšný. Když konečně po dlouhé době přišel čas a on stanul v zápřahu na postavení Bety, byl rozhodný a snažil se svému Alfovi co nejvíce pomáhat. Nakonec, když se stala ta událost, kdy byl zabit jeho páníček, bil se jak o život a dokonce se mu povedlo jednoho medvěda skolit, od té doby však na svém boku nosí hlubokou jizvu připomínající všem, co se tehdy stalo.
Ship: Kdo by chtěl?
Rodina:
Matka - Star - mrtvá
Otec - Rocky - mrtvý
Sourozenci -
          Cassidy - mrtvá
          Ghost - mrtvý
          Kronos - mrtvý
          Shadow - zmizel

Vzhled:

  VLČÍ SMEČKA:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


 
VLČÍ SMEČKA:

Jméno: Zero
Pohlaví: On
Věk: 18 let
Postavení: Lovec
Vylepšení: Zero má vylepšené oči, jedno ucho a všechny zuby. Ma ještě kovové zadní nohy.
Něco o: Zero se narodil v přírodě vlčici Lumixi, která byla však tři měsíce poté zabita medvědy. Zero a jeho bratr Killer se tedy začali v přírodě pohybovat sámi a hledali pomoc. Nakonec se jich ujali lidé, kteří na nich experimentovali. Zerův bratr, pokaždé silný vlk, Killer, který dostal celou novou čelist a lebku, to nepřežil. Vždy, když se nad tím tak zpětně zamyslí, byl by radši, kdyby to tehdá bez matky nepřežili. Ne, že by si mohl stěžovat, oči slouží perfektně a ucho též, jen ty nohy mu vadí. Když si chce totiž zaplavat, táhnou ho ke dnu a celkově jsou těžší, než byly ty normální. Miluje lovy a hlavně své postavení. Nechtěl by být nikým jiným. Dokáže být neskutečně otravný a bezstarostný, však pod touto maskou skrývá svou opravdovou velice vážnou tvář.
Ship: Chtěl by někdo?
Rodina:
Matka - Lumixi - mrtvá
Otec - neznámý - ???
Sourozenci -
          Sand - mrtvá
          Killer - nepřežil pokusy
          Sea - mrtvá

Vzhled:

Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

LIDI:

Jméno: Ruby Margaret Collins
Pohlaví: Ona
Věk: 28 let
Postavení/Povolání: vědkyně
Něco o: Má za sebou již mnohaletou praxi a ikdyž na to nevypadá, patří mezi klíčové vědce, kteří se podíleli na pokusech. Poté se od nich, ale odpojila, protože jí to přišlo odporné, dělat pokusy na nevinných zvířatech, a tak se zaměřila na otázku: ,,Proč začala zvířata útočit na lidi." A začala zkoumat příčinu. Je tomu už několik let a ona začíná pomalu tušit, co se děje, nechce však riskovat, že by se mýlila, a tak stále dělá, jakoby nic, dokud si nebude stoprocentně jistá.
Ship: Nemá, chtěl by někdo?
Rodina:
Matka - Alexis Taylor / Collins - mrtvá
Otec - Ben Collins - mrtvý
Sourozenci - jedináček

Vzhled:

Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


OCHRÁNCE:

Jméno: Eset
Pohlaví: Ona
Věk: 20 let
Postavení: Ochránce Jerremiho dcery
Druh: Pes
Vylepšení: Má kovovou čelist a okolo lebky má jakési pouzdlo z kovu, diky čěmuž je její lebka o dost tvrdší. Má také kovové tlapy a drápy a po délce páteře má kovové pláty, břicho a hruď jí chrání též kovové pancíře.
Něco o: Už od mala žila v zajetí, ale bylo jí to tak trochu jedno. Byla, jediné mladě Tanabris, které přežilo první tydny svého života, ostatni čtyři sourozenci zemřeli nedlouho po porodu, protože byli buď nemocní, nebo příliš slabí. Už od malička ji Jerremi vylepšoval a malá Jeanne si s ní hrála. Velice si spolu rozuměli
Rostla jako z vody, stejně jako malá Jeanne, ze které se stávala pomalu ale jistě žena a kvůli škole navštěvovala ji ještě méně než dříve. Tou dobou Eset přilnula ještě vice ke své matce, která však po nějaké době zemřela vinou stáří. Mladá vlčice se kvůli tomu uzavřela do sebe, už si nehrála jako dřív s jinými zvířaty v laboratoři, dokonce už ani neskotačila jako dříve, mohla bych říct, že ani nažila, kdyby jí v hrudi tam někde pod vším tím kovem nebilo srdce. Připadala si neskutečně sama, utápěla se ve smutku a nikdo ji nemohl pochopit. Jednou se to ale změnilo. Bylo to v době, kdy Jerremiho dcera vystudovala střední a Jerremi, protože si všiml rozpoložení mladé vlčice, která potřebovala pomoc od někoho, kdo by ji podpořil, ji daroval Jeanne. Eset se od té doby zase hodně změnila, ikdyž tu jizvu na duši, kterou jí tam zanechala její matka, už vymazat nejde, byla jiná. Stala se z ní opět ta šťastná, veselá vlčice, u které ani nevíte, kde bere všechnu tu energii na skotačení. V perných chvilích ale dokáže nasadit i svůj život za život Jeanne, kterou bere skoro jako sestru.
Ship: Nemá, chtěl by někdo?
Rodiče:
Matka - Tanabris - mrtvá
Otec - Diego - mrtvý
Sourozenci -
         Dingo - mrtvý
         Lion - mrtvý
         Campa - mrtvá
         Boiga - mrtvá

Vzhled:

Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 21, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

INFOKde žijí příběhy. Začni objevovat