1.
Jméno: Naja
Věk: 13
Povaha: Docela kamarádská, milá a vlídná, nikdy není drzá a nic neříká v ironii.Moc ráda si povídá s dospělíma.
Klan: Medvěda
Postavení: Dítě
V čem vyniká: Síla a zvídavost.
Něco o: Její matka a otec zemřeli v prvním boji, a tak se jí ujala její teta (Kara). Ma jí moc ráda, protože se s ní po večerech potají učí boj a další takové věci, aby byla lepší než ostatní. Má taky ráda, že je na ní teta hodná ikdyž se dokáže porvat i s Alfou. V budoucnu chce být Amaq jako její teta a chtěla by se naučit umění lukostřelby.
Zvíře: Medvěd grrizli
Zbraň: Má dvě dýky po své matce a otci. Oficiálně to nejsou její zbraně, ale když už je potřebuje, tak s nimi umí i bojovat.
Rodina: Ještě je moc malá.Zbraň:
Vzhled člověk:
Vzhled zvíře:
2.
Jméno: Orion
Věk: 35
Povaha: Hodný a klidný, je věřící a uctívá potají i zakázané bohy. Vychází ze všema až na vůdce. Položil by za všechny z klanu život. Má moc rád děti a rád si s nimi hraje, a tak když má volno jde si s nima hrát a nebo je jde učit boji s mečem.
Klan: Medvěda
Postavení: Amaq
V čem vyniká: Síla, boj, přesvědčování a odhodlanost.
Něco o: Když najde člena vlčího klanu a nezautočí na něj, tak dělá jako by ho nenašel. Samozřejmě už ho někdy někdo viděl a dostal i pořádný trest za zradu, ale díky svému talentu na přesvědčování a pomáhání klanu nedostal trest smrti. Při uctívání zakázaných bohů je velmi opatrný a do teď se mu to daří bez trestu. Vždy chtěl být vůdce, a tak se cvičí v boji, aby ho mohl někdy v budoucnu vyzvat.
Zvíře: Medvěd černý (Nebo jak se to jmenuje)
Zbraň: Meč
Rodina: Líbí se mu Kara a tak se snaží učit co nejvíc její neteř aby na ní zapůsobil. Ještě se neodhodlal říct ji ti dvě slova.
ČTEŠ
INFO
De TodoProtože nevim proč nemůžu psát do rozhovorů, tak jsem se rozhodla že budu psát sem.Takže jestli bude něco nového ke kapitolám tak to bude tady. Pokud se budete chtít na něco zeptat tak mi to napište sem do komentářů. Děkuju^^