Kötü Konsey

9 0 0
                                    

Medya da kendi sürüsünün lideri olan kurtadamımız Alec var. (Deniz Kanburoğlu)

********

Jake yine heyacanla uyandı güne . Çünkü bugün tatil günüydü ve ve böyle mutlu olmasını normal karşılıyordu . Jake odasına bir göz attı ve odadaki renklerin uyumunu düşündü . Duvardaki renkler siyahın en koyu tonundan beyaza doğru giden bir ahenge sahipti . Bu renkleri kendisini yansıttığı için değil , cool durduğu için seçmişti .ayrıca tam bir arada kalmış odasıydı . Duvardaki renk tonlarını birbirine katarsanız gri çıkar. Jake ne tam bir kötü çocuktu ne de saf bir iyilik abidesi . Seçme şansı her zaman kendinde olması için böyle boyatmıştı odasını . Jake cama doğru gitti perdeyi çekti . Gördüğü manzara karşısında şaşkındı . Çünkü daha sabah olmamıştı . Hatta odayı lambanın aydınlattığını da görmemişti . Tekefonundan saate baktı ve gecenin ikisi olduğunu gördü . Yatağına geri gidecekken midesinden aç olduğu belli eden sesler gelince odanın kapısını açtı ve aşağı inmeye başladı . İndikçe aşağıdan seslerin geldiğini anladı . Salona yaklaştıkça sesler daha da netleşti .

Bayan Honey " bunu Jake söylemeliyiz "

Bu duyduğu ile olduğu yerde durdu. Ailesinin kendinden sakladığı şeyleri öğrenmenin tam zamanı diye geçirdi içinden

Bay Honey" bu olmaz. Müdür yardımcısı henüz söylemeyin dedi. Eğer söylersek Jake evi terkedebilir ."

Bayan Honey " ama konsey de ilk elementi açıldığında söyleyin demişti . Jake'in ise iki tanesi açıldı. Konsey Jake'e yardım edebilir"

Bay Honey" Jake bizim çocuğumuz olmadığını öğrenirse gidebilir. Ve böyle olursa konsey ne yapar bilmiyorum . "

Bayan Honey" konsey kimin umr...."
Jake daha fazla dinlemedi . Odasına gidip çantasına birkaç eşya koydu . Evden gürültülü bir şekilde giderken annesi sordu.

Bayan Honey" Jake bu ne hal?"

Jake" gidiyorum bu evden Bay ve Bayan Honey"

Dedi ve kapıyı çarpıp çıktı . Alis seslere uyanıp abisinin odasına gitti. Abisini göremeyince onun da uyanmış olacağı düşüncesiyle aşağı indi. Anne ve babasını mutfak ile çıkış kapısı arasında görünce şaşırdı .

Alis" ne oldu? Abim nerde . O mu gitti ? Hem de bu saatte ."

Bay Honey " sadece gerçekler Alis. Sadece gerçekler"

Bayan Honey" hadi sen çık odana . Zaten geç kalkıyorsun"

Alis" tamam anne , iyi geceler"

Alis odasına çıkınca telefonunu bulmaya çalıştı . Bulunca hemen abisini aradı . Ama telefona yanıt gelmedi . Alis birkaç defa daha aradı ama yine yanıt gelmeyince endişeli bir şekilde yatağa girdi . Alis uyuyamacağını biliyordu. 'Alis'in 5 yaşında olduğu zamanlarda abisi birgün hastalanmıştı. Abisini evde göremeyince o gelene kadar uymayacağım demişti . Ama sabaha karşı uykuya yenik düşmüştü .' Ama şimdi büyüdüğü için uyumadan durabiliyordu. Abisine dair bi ses duyana kadar uyumamak üzere yatağa geçti . Bay ve Bayan Honey biraz da sessiz sedasız bekledikten sonra yatmak üzere yatağa geçti . Ama bakışlarında aynı kaygı vardı . Jake ne kadar üvey gibi olsa da onu sevmişlerdi. Kaygılarıysa 'Jake'in ne yapıp , nereye gideceğiydi ' .
Jake de yeni öğrendiği gerçekleri kavramaya çalışıyordu . Bunu beklemiyordu . Ama yerine oturmayan taşlar vardı . Aklının bir yerinde konsey gibi bir şey duyduğunu anımsıyordu. Onu bir kenara attı . Şimdi kendine kalacak bir yer bulmalıydı . Adımları yavaşladı ve sokak lambasının loş ışığında geldiği yere baktı . Loş ışıkta evi tam olarak seçemese de ev tanıdık geliyordu. Taşlarla dizili yolda ilerledi ve kapıya varınca zile bastı . Ama evde her kim varsa bu kadarcık bir zille uyanmaz diye düşündü . Bu yüzden zile ikinci kez basmaya koyuldu . Ama elini değdiremeden kapı açıldı . Aslında karşısındaki kişiyi beklemiyordu. Sonra aklına birkaç gün önceki konuşmaları geldi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gecenin SiyahıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin