Medya da Jake var . ( Francisco Lachowski)
----------------------»»»»»»»»»»»»»»
Sabahın ilk ışıklarıyla kalkmıştım çünkü saat daha beş buçuktu. Erken uyanmamın sebebi bugün İtalya ya gidecek olmam . Okuluma İtalya da devam edeceğim . Ben ve ailem arada bir ülke değiştiririz . Şimdiye kadar fransa ,îngiltere , almanya ve kore ye gittik . Fransa da iki yıl diğer yerlerde beş yıl kaldık . Aslında annem ve babam 5 yıl kalmışlar . Ben doğduktan iki yıl sonra İngiltere'ye gitmişler .
Yataktan kalkınca lavaboya gittim. Lavabodan çıkınca üstümü değiştirdim . Salaş bir mavi tsirht ve mavi kotumu giydim . Akşamdan hazırladığım bavulu alıp aşağı indirdim.
Kız kardeşimin ve annemin hazırladığı kahvaltıyı yiyip dışarı çıktım . İtalya'ya gideceğim için arkadaşlarımla vedalaştım. Aslında onlarla beş yıldır arkadaş olmama rağmen hiçbiri gerçek anlamda dostum olamadılar . Ama yine de hakları vardır üzerimde .
Bu iş de bittikten sonra eve geldim annem(emma) babam(jack ) ve sevgili kardeşim (alis ) hazırlanmış beni bekliyorlardi . Bavullarını yerleştirip arabaya geçtik . Havaalanı yolunda kardeşimle gayet güzel bi sohbet başlattık .
Jake(Ben)"su balığı yarın senle pisa kulesine mi gitsek ?"
Alis " tamam ama pizza ısmarlarsan "
Ben"tamam cadı "
Alis"ooo bakiyorum da balıktan cadıya terfi ettim "
Ben" 'tmm aşkım 'dememi ister misin?"
Alis" 'hmm 'diye düşünür gibi yaptı ve 'hayirrr ' diye hamurdandı ve göz devirdi .
Biz böyle lafa dalmışken havaalanına yaklaşmıştık. Biraz sonra havaalanına girdik ve bavullarını koyup uçağa geçtik . Uçak kalkarken 'kemerlerinizi bağlayın 'klasik sözlerinın ardından kemerini bağladım . Yine klasik 'kemerlerinizi çıkartın 'lafından sonra kemerimi çıkarttım . Daha uzun bi yolumuz olduğu için kulaklığımı taktım ve Adele' den set a fire to the rain şarkısını açtım . Ardından derin olmayan uykuma daldım .
Uyandığımda hemen kemerlerimi bağladım çünkü inişe geçiyorduk. Uçak durunca kemerimi çıkarttım ve dışarı çıktık . Bavullarımızı alıp yeni evimize geçtik . Alis ile yol boyu İtalya'yı konuştuk . Eve gelince hemen arabadan inip evi turladım .
Sabah kalktığımda yüzümü yıkayıp aşağı indim . Annemler kahvaltılarını yapıyordu . Bende geçtim ve başladım . Tabi Alis hiç durur mu atladı söze
Alis"Az daha gelmeseydin başından aşağı su dökecektim "
Ben 'eğer dökseydin bugün ki plan yatardı "
Annem ' o plana biz de dahil mıyız '
Alice ile aynı anda 'hayır ' Babam 'o zaman biz de akşam ikimiz çıkar gezeriz hayatım '
'
Yağ yakıyor anneme nede olsa .Son yıllarda doğaüstü varlıkların artması nedeniyle tüm gruplar (vampirler , kurtadamlar , cadılar , büyücüler ve element bükücüler) kendini ifşa etti. Bu durumda biz de açığa çıkmış oluyoruz. Ben ve ailem elementçiyiz . Annem( su ) ve babam(ateş ) melez birer elementçi .
Bu yüzden ben de bükücü oldum. Ama melez değilim . Hangi elementi büktüğümüzü biz 17 yaşımızda öğreniriz . Ben de kasım ayından sonra öğreneceğim çünkü 17 yaşıma giriyorum. Yaklaşık olarak bir buçuk ay kaldı ve çok heyecanlıyım. Kardeşim ise melez bir( ateş) bükücü . Ama melezlerin güçleri 15 yaşından sonra ortaya çıkar . Alis daha bir ay önce gücüne kavuştu .
Beni düşüncelerimden ayıran alice oldu .
Alis'abi yine daldın gittin derinlere hayırdır '