2-Bar'da

71 7 0
                                    


Medya da Alice var.

~~~~~~~~=_

Onu görmemle şok olmuştum . Aslında o kadar da şaşırmadım  . Korede'ki eski sevgilim de buradaydı . Üç yıl beraber olduktan sonra artık beni sevmediğini söyleyip ayrılmıştık . Ayrıldığımızı hiç dert etmedim . Zaten onu ölesiye sevmemiştim . İlk başlarda gayet iyi gidiyordu ama sonra arkadaş gibi davrandık birbirimize . Kendisiyle Kore de sevgili olduk ama kendisi Türk'tü . Evet yanlış duymadınız  . Neden Koreye gelmişti pek bilmiyorum. Yani babasının işi öyle ülke degistirtecek bişey değildi . "Ece.....ve diğeri de Vini "

Herkesle tanıştım . Ece ile de merhabalaştık . Buna şaşırdılar tabi .sadece ikimizin duyabileceği şekilde "Hangimiz söyleyelim "dedim. O da " ben derim "deyip açıklamaya başladı ."Biz Koredeykden tanışıyoruz. Ordayken sevgiliydik . Ben buraya gelmeden önce de ayrılmıştık ". Herkes biraz şaşırmıştı . Ama Vini de şaşkınlıktan başka öfke de vardı . Birşeyler sezinliyor gibiyim .

Birlikte yemek yedik ve herkes sınıflarına gitti. Çıkışta telefonuma bir mesaj geldi .

Louis
-Alice'i de alıp bahçenin kapısının yanına gelin.

Mesaj atmadan Alice in yanına gittim . "hadi aşağıda bizi bekliyorlar " dedim .

Alis"Niye ki"

Ben"Bilmiyorum Louis mesaj attı "

Alis"iyi tamam "

Aşağıya indiğimizde herkes oradaydı . Birlikte yürümeye başladık Bn de elimi kardeşimin omzuna atmış yürüyordum .

Louis bana ve Alis'e "isterseniz haftasonu bara gidebiliriz " diye bize sordu .

Ben"Alis'in de gelebileceği bir yerse neden olmasın "dedim .

Alis"Abi supersin "diye sevindi

Louis" öyle yerler biliyorum "dedi . Alice olmadan hiçbir yere gitmem . Bunu o da biliyor . "Peki o zaman anlaştık "

Herkesin evi birbirine yakın gibi aslında . Önce Sabrinayı evine bıraktık . Sonra Viniyi , ardından Eceyi , sonra Alec'i bıraktık . Bizim eve gelince tam ayrılırken aklıma Louis'in sözü geldi " Bu akşam bize bekliyoruz Louis " sonra kaşlarımı hafif çatıp " bu sefer bir itirazın yoktur umarım " dedim . Louis de biraz mahçup oldu tabi  . Bide hiçbir cevap vermeden gitti . Mırıltı halinde "görüşürüz "dedi ve uzaklaştı . Bu halini daha anlamış değilim . Avrıl da bizi bekliyordu .

Ben"Senin evin ne tarafta Avrıl "

Avrıl" Evim iki apartman ileride , köşedeki yerde."

Ben" sabahları hepbirlikte mi giderdiniz okula ?" dedim

Avrıl"Genelde öyle olur , bazen birinin işi çıkar veya başka şeyler , gelmez ".

Ben"anlamadım . Istersen evine kadar birakabilirim seni "

Avrıl"peki "

Ben"Alice sen eve gidebilirsin "deyip ufak çaplı bi sırıtış attım . Alice bunun anlamını biliyor ama bu sefer öyle olmayacak . Her ne kadar Avrıl esmer güzeli olsa da ;onunla sırf biriyle çıkmış olmak için sevgili olmam . Öyle biri değilim . Aslında Ece de öyle biri değildi benim için .

Zaten kızın evine de geldik . "Görüşürüz Avrıl" dedim. " Görüşürüz Jake "

Eve gidince kendimi yatağa attım . Akşam yemeğine kadar uyumak için . Yemekten sonra odama çekilip resim çizmeye başladım . Çizim yeteneğimi geliştirmeye çalışıyorum . Bunu bırakıp yatağa uzandım .

Gecenin SiyahıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin