Merhabalar ne yazıkki hastalığım yüzünden ancak yazabildim her neyse benden mi konusucaz sanki...
Buraya oppalardan konuşmaya geldik degil mi? Bu arada hepiniz geçmiş lee hong ki oppamızın ve suga nın doğum gününü kutladınız degil mi? Eğer kutlamadıysanız hemen kutlayın bi de eli kim onunda doğum günü ee tabi mir de var ahhh say say bitmez neyse ben konuma geri donuyum en iyisi
Evet en son sizlere gunlugumden kesitler yazıyordum. Devam ediyorum:
( bir önceki yazımda koreyi ve kpopu HYUN la BOYS OVER FLOWERS la tanıdığı söylemiştim ya iste simdi ondan bahsedicem )- Selam naber bugün yeni bir kore dizisine başladım! (Tahmin etmişsinizdir. )
- Başrolünde kim hyun joong var F4 ün karizmatik adamı Ji ho. Bu arada korece kelimelerde öğrenmeye başladım.
( sizinde böyle olmamısmıdır mesela çoğu korecanın öğrendiği ilk kelime ya oppa ya da sarangheyo 'dur degil mi? Peki ya sizin ilk öğrendiğiniz kelime ne bakın bu bir soru lütfen yorum yaparak cevap verin... )
-Neyse... kelimelerin telaffuzları zor ama imkansız degil FİGHTİNG ME!
- Anlıcagın gibi ahhh su aralar ciddi bir şekilde kore dizilerine sarmış durumdayım. Ama çok tatlılar beee bu arada söz günlüğüm her gün bir kaç tanede olsa kelime öğrenip yazmaya calısıcagım...
Bu günlük de gunlugumden bu kadar diyelim şuan yazmaya calıssamda sağlık durumum el vermiyor ayrıca yazılarıma duyulan ilginin az olması da beni çok uzuyor gercektende...
Neyse size darılmaya kızmaya falan ne hakkım ne de niyetim var inşallah gün geçtikçe voteler begeniler ve yorumlar artar ve tam bir aile oluruz.
Kendinize dikkat edin sakın hastalanmayın bu aralar salgın var ona göre sıkı giyinin FİGHTİNG elbet bir gün bütün korecanlar koreye gidicek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir OPPA'yı $evdim
RandomArkadaşlar umarım beğenirsiniz... bunları yazmamın amacı bir korecanın çektikleri hayalleri ve gerçekleşmeyeceğini bildiği ama kendini hayal etmekten alamadığı o hallerimizi yada daha çok hayallerimi sizlere aktarmak. LÜTFEN VOTELEYİN BEĞENİN PAYLA...