ARKADAŞIM YABANCI

77 3 0
                                    

Merabalar tekrardan ben ve benim günlüğüm. Hani size demiştim ya arkadaşlarımdan bahsedicem diye şuan başlıkta bir tanesinin resmi var. Neyse o zaman ben ana konuya geçeyim. Bakalım günlüğüme neler yazmışım : ))

Görüşmeyeli neler oldu bir bilsen ahh ahh...

Artık çok tanınır oldum.( Havalara gel beee ^^) Yabancı insanlardan da arkadaşlık isteği almaya başladım adı LiN olan bir kızla arkadaş oldum.ÇİNDE yaşıyor ve korecan aynı benim gibi

Sadece bu kadar mı hayır PENPAL KOREA ya üye oldum ve 5 kişiye arkadaşlık isteği gonderdim.

(İnanırmısınız 5 ide sonradan bana geri döndüler şuan onlarla arkadaşım ve bayadır konuşuyoruz.)

Veee youtubdaki KORETURK sayfasını begenip abone oldum iki tane koreli , biri kız biri erkek koreyle alakalı videolar çekip koyuyorlar.

Aslında bunda acayip bir şey yok ama bu bahsettiğim kişiler turkce konuşuyorlar .

(Aslında konuşmaya çalışıyorlar dersek daha doğru olur neyse Arkadaşlar bilmeyenler varsa öğrenmiş oldu. Kesinlikle takip edin çok tatlı bir çift. Bunlar ayrıca onlara attığım emaile de cevap vermişlerdi resmini bi ara size atarım. Neyse biz konumuza geri dönelim degilmi bu arada bahsettiğim çiftteki kızın adı MERAL erkeğin adı DOGIN ama nasıl okunduğunu bilmiyorum.)

Bu seferlikte bu kadar olsun sonraki bölümümde ailemin kore dizilerinden beni uzaklaştırma çabalarının nasıl boşa çıktığını anlatacağım inşallah Lütfen:

GÖZÜNÜZ ÜZERİMDEN AYIRMAYIN

Şimdi diceniz neden böyle devrik bi cümle kurdu bunu anlamanız icin sadece youtubtan *dogrumu yazdım emin değilim ama olsun siz anlamıssınızdır* KORETURK 'ü izlemeniz yeterli : ))

Bir OPPA'yı $evdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin