hi Arkadaşlar okumaya başlamadan lütfen resme bakmayı unutmayın!!! Resimdeki işaretli yerde ne yazıyor bakın bakalım.
Büyük ihtimalle cogunuz yasanan olayı biliyor... Neyse bu isaretlediğim yazının küçük yazılması olay oldu* yanlış anlaşılmasın bu benim yüzümden değil * ama hiç kimse de demiyor ki oppamız onca ülke içerisinde bizi de unutmadı... Herkes niye küçük yazdın kafasında bu onun suçu degilki klavyenin suçu gidin atarınızı klavyeye yapın...
Ahhh bu çekik gozluler de ne buluyorsun anlamıyorum...Vaktini bunlara harcarsan ileride bunların sana ne gibi bir faydası dokunucak, bak daha başındayken geri don unut bunları bunların hepsi geçici bir heves sadece...Gerçekten de anlamıyorum siz anlıyor musunuz biz mutlu olurken bizim çevremizdeki insanların sırf nispet olsun ya da "senin mutlu olmaya hakkın yok" dermiscesine bizimle sevdiğimiz oppa ve unnilerimizle dalga geçmeleri...
Daha gecen gün zar zor biriktirdiğim harçlıgımla aldığım kpop dergilerini annemin benim gözümün önünde 2dk da yırtıp atması Ahh gerçekten hani derler ya şuracıgıma okuzcukler oturdu.çok acı verici ve caniceydi gerçekten ve sizlerden de bu tür hikayeleriniz varsa bana gondermenizi rica ediyorum.
Bazılarınız diyebilir bu konuyla ilgili daha nereye kadar yazabilirsin ki diye evet biliyorum bu yüzden hayallerle dolu dunyamı sizlere açacağım
Artık şunu açıklığa kavusturalım neden onlar diye soranlar icin gelsin bu:
-çünkü onlar her zaman gördüğünüz erkeklerden çok farklılar ... Nasıl mı??
-bizim gözlerimiz kıro görmeye alıstıgından onlara bazılarımız ( onlar kendilerini biliyorlar) ön yargılı davranabiliyorlar ama şu bir gerçek ki idollerimizin biz fanlarına olan ilgi ve sevgisi yadsınamaz...
- Örnek mi! Çok var *EXO nun türk fanına cevap vermesi...FTİSLAND dan LEE hong ki nin cevapları ve tabikide music bankla turkiyeye gelmesi...*
Aslında bu oldukça uzun sürebilecek derinlemesine bir konu o yüzden ilk tanısmadan bodoslama dalmak istemedim.Sizlerden istediğim votelemek ve begenmeniz ama lütfen yorum yapın sizlerin düşünceleri benim icin çok önemli ve tabiki de bana kendi basınızdan gecen kötü olayları da aktarabilirsiniz yani koreyi ve kpopu sevdiginizde size karşı oluşan tepkileri vs... yazın lütfen .
Suanlık bu kadar sayımız arttıkça hem sizin hem de benim hikayelerimizi yazıcagım
## yani tabi siz sizin hikayelerinizi yazmama izin verirseniz bu arada kesinlikle adınızı belirtmicem sadece hikayelerinizi yayınlıcagım lütfen bana destek verin...##
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir OPPA'yı $evdim
De TodoArkadaşlar umarım beğenirsiniz... bunları yazmamın amacı bir korecanın çektikleri hayalleri ve gerçekleşmeyeceğini bildiği ama kendini hayal etmekten alamadığı o hallerimizi yada daha çok hayallerimi sizlere aktarmak. LÜTFEN VOTELEYİN BEĞENİN PAYLA...