Merhaba tekrardan ben geldim ve fark ettimki çok kısa yazıyorum 5 sayfa falan bu yüzden uzatmaya calısıcam ama sizi sıkmadan merak etmeyin.
Evet bir gün daha kpop ve kore dizileri ile geçerken sizlere sıkıcı ama hayallerle dolu ilginç sayılabilecek bir günlüğümün sayfası ile selamlıyorum. Hadi başlayalım LET'S PARTY : ))
Hatırlarsanız en son BOYS OVER FLOWERS ı izliyordum ama 1 gün içinde bitirip yeni dizim olan PLAYFUL KİSS e başladım. Bir günde 10. bölüm o da sadece PLAYFUL KİSS den çünkü dün bilmem kaç bölümlük BOYS OVER FLOWERS ı bitirmiştim. Bir insan nasıl bu kadar saat yerinden kalkmadan dizi izliyebilirdiki degil mi ahhh....
Gerçekten de harika bir dizi aslında düşünmeden edemiyorum dizimi güzel yoksa oyuncular mı? :))
Ama çok dadlular koreliler...
Neyse aslında hergun aynı terane. Kalk yemek ye pc ye geç dizi izle taki annen ya da baban gelip fişini cekinciye dek ya da modemi alıncaya dek degilmi ama ama bu benim suçum degil bu izleme duygusunu dizginleyemiyorum.( Peki ya siz siz dizginleyebiliyor musunuz Ahh gerçekten hem okuması hem yazması zor be dizginleyebiliyor... Falan filan neyse ben devam ediyim : )
Ee o kadar çok pc nin başında kalınca annemde isyan etti tabi sonra ne oldu dersiniz tabiki de yasak geldi internete ama nedense ya da niyeyse üzülmüyorum çünkü önceden indirdiğim bölümleri izlemeye başladım.
( Çok yaramazım degil mi? Bu soru degil ama tamamı: ))
Neyse simdi gitmem gerek çünkü poster almam lazım. Sizlerinde çok iyi bildiği gibi gidip hemen TRENDY almam gerekiyordu : ))Şimdi de benim kendimi nasıl teselli ettigime bakın. Hani koreye ve kpopa oppalara gittikçe baglanıyorum o yüzden kendime dediklerime bakar mısınız yaa...
Kore dizileri yüzünden baglandım resmen ama bu da güzel bir şey ufkum genişliyor. Mesela korece de sondan eklemeliymis aynı bizim dilimiz gibi...
Bu arada ben bu satırları günlüğüme yazdığımda saat 6:30 muş yani anlıcagınız baya baya tırlatmısım. Bir insan 6:30 da yatarsa saat kaçta kalkabilirki tabiki de 2,3 gibi degil mi : ))İŞTE BEN BÖYLE DELİYİM VE EMİNİM SİZİNDE BÖYLE ANILARINIZ ANLARINIZ OLMUŞTUR LÜTFEN YORUMLARA YAZMAYA ÜŞENMEYİN , VE BENİ CİDDİYE ALIN OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER : ))
BU ARADA BİR SONRAKİ BÖLÜM EDİNDİĞİM VE EDİNMEYE DE DEVAM ETTİĞİM YABANCI KORECANLARLA ALAKALI SABIRLA VE MERAKLA BEKLEYİN LÜTFENEVERYBODY SARANGHEYO
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir OPPA'yı $evdim
RandomArkadaşlar umarım beğenirsiniz... bunları yazmamın amacı bir korecanın çektikleri hayalleri ve gerçekleşmeyeceğini bildiği ama kendini hayal etmekten alamadığı o hallerimizi yada daha çok hayallerimi sizlere aktarmak. LÜTFEN VOTELEYİN BEĞENİN PAYLA...