Frost?!

121 8 0
                                    

- FROST?! FROST?! MIELOJI AR GIRDI MANE?! - rėkiau iš visos gerklės bet nesulaukiau atsakymo, - KAS NORS KVIESKITE GREITAJĄ!

Bet niekas manęs negirdėjo. Iš nervų drebančiomis rankomis sumaigiau 112. Netrukus atlėkė greitoji.

- Kas jai atsitiko? - su nerimu veide paklausė paramedikė nešdama Frost iki greitosios automobilio su kolega.

- Ne...ne...nežinau. Aš...š...š... šūdas nesvarbu! Noriu sužinoti ar jai viskas bus gerai!

- Kolkas nežinau. Ji prarado daug kraujo. Yra 50% tikimybė jog išgyvens.

- 50?!!? - net apsiverkiau.

- Jūs lipsite į greitaja su panele ar stovėsite čia? - pasiteiravo paramedikai.

- L...l...lipu... - pro ašaras nematydamas nieko nugriuvau lipdamas į automobilį......

Atvažiavom į ligonine. Frost jau išvežė o aš likau stovėti priėmamajame....Po gero pusvalandžio išeina daktaras su liūdna mimika veide.

- Jūs tos merginos vaikinas taip?

- J...jo

- Apgailestauju, bet, ji mirė....

- M....m....m....MIRĖ??!! - pradėjau žliumbti, rėkti, voliotis ant grindų.

- Aš gi tik prikolinu jai viskas gerai :D.

- Tu gal durnas?! - trenkiau daktarui per veida. - Kas čia per prikolai?!

- Na, jeigu tu juokų nesupranti ne mano problema....

Gerai, šitas daktaras beprotis. Pastūmiau jį į šoną ir nubėgau iki palatos.

Pamačiau Frost gulinčia bejėge silpna.. bet vistiek ji buvo labai graži.

- T.....T....Tomai?

This is my lifeWhere stories live. Discover now