Back to school again.

190 9 3
                                    

Antradienis.... antradienis... šendien šeštą valandą turėsiu eiti į kavinukę... kaip aš atrodysiu? Pala... pala... negi man rimtai rūpi kaip atrodysiu prieš jį?

- Frost tu sveika? - su nerimu paklausė Kate.

- Tai žinoma kad ji sveika! Tik išsidirbinėja. Spėju su tuo panku susidėjo! Kaip tu galėjai?! - Džio balse tikrai aiškiai girdejau pyktį. Net nežinojau ką atsakyti. Nusprendžiau tiesiog patylėti.

Nejauki tyla lydėjo iki mokyklos.

- Gražuole!

Čia Tomas?! Jis susilaiže ir persidažė plaukus. Net neatpažinau.

- Kas tas gražuolis?! - meiliai paklausė Džio.

- Čia dar vis tas pankas.... - tyliai sumurmėjo Kate.

Bet Džio vistiek jos murmėjimą išgirdo. Išraudo kaip pomidoras ir skuodė į klasę.

- Gražuoleee...

Labai nenorėjai su juo kalbėti tad iskubėjau į klasę galvodama kad šendien jo daugiau nebepamatysiu, bet, spėkit kas iš paskos užėjo į klasę. Taip. Tomas.

- Jaunuoli atrodo užėjote ne į savo klasę. - sumurmėjo mokytojas: Ponas Zilvelis.

Tomas tik išsitraukė cigarą iš kišenės ir pradėjo rukyti.

- Jaunuoli čia ir rūkyti negalima!

- Sorry, nežinojau. - jis išmetė cigarą ir iš kuprinės isitraukė butelį alkoholio.

- Jaunuoli tuoj pat liaukis!

- Tu man ne tėvas neaiškink man.

Nesupratau kas vyksta. Kaip ir visa klasė tylėjau ir tiesiog išpūtusi akis spoksojau.

Mokytojas vos nesusprogo iš pykčio o Tomas tiesiog atsisėdo į suolą prie manęs. Ir uostė mano plaukus. Kas jam negerai darvis nežinau.

Po kelių minučių atėjo apsauga. Bet kadangi jis nusprendė niekur nesitraukti nuo suolo Tomą išnešė su visu suolu....

--------------
Nežinau. Rodos rašau visiškas pievas. Sakykit ar patinka. Ar apsimoka tęsti istoriją?

This is my lifeWhere stories live. Discover now