Jak zareagował na twojego byłego?

96 3 0
                                    

Ty i twój były chłopak, rozstaliście się w pokojowych i przyjaznych stosunkach. 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

🥃▏⇛John Constantine - Przez całą rozmowę z nim, kpił z niego w każdy możliwy sposób, a Ciebie wciąż trzymał mocno za rękę. 

🦾▏⇛Bucky Barnes - Trzymał Cię mocno w talii, metalową ręką od początku rozmowy. Gdy tylko wyczuł wzrok mężczyzny, na tobie od razu złapał go za kołnierz i dopchnął do ściany grożąc mu. Ponownie jeszcze przywalił nim o ścianę, po czym puścił przez co ten spadł na ziemię obolały. Ciebie natomiast objął w talii i pociągnął do domu, szepcząc ci do ucha "tobą zajmę się w domu". 

☂▏ ⇛Oswald Cobblepot - Widząc tylko jak mężczyzna podchodzi do was z uśmiechem, wyjął broń i zastrzelił go. 

🐍▏⇛Loki Laufeyson - Na początku rozmowy siedział cicho, wpatrując się morderczym wzrokiem w mężczyznę. Wiedział że zdenerwujesz się na niego, jeśli cokolwiek mu zrobi, dlatego wolał utrzymać dystans trzymając Cię w talii, blisko przy sobie. W końcu jednak, widząc jak ten zaczyna się co chwilę posyłać ci miły uśmiech, nie wytrzymał. Wyczarował w dłoni sztylet, przyłożył mu ostrze do krtani i zagroził. Zbulwersowany, wbił mu sztylet w brzuch, po czym chwycił Cię za nadgarstek i pociągnął do domu, zostawiając wykrwawiającego się mężczyznę na chodniku. 

🧊▏⇛Leonard Snart - Już po chwili, zamroził twojego byłego swoim laserem mrożącym, a później rozwalił lód na kilka kawałków. 

🧥▏⇛Helmut Zemo - Akurat spotkaliście go po tym jak się pokłóciliście. Baron nawet nie chciał czekać na ruch twojego byłego, strzelił mu w nogę i zaciągnął do siedziby Hydry, gdzie go torturował. 

❔▏⇛Edward Nygma - Odstraszył go, zadając mnóstwo niezrozumiałych zagadek i śmiejąc się na swój psychopatyczny sposób. 

🎩▏⇛Jefferson - Nie odezwał się ani słowem przez całą rozmowę. Wpatrywał się jedynie z wrednym wyrazem twarzy w mężczyznę, a gdy miał go dość wyszedł z tekstem - "Skarbie, musimy się zbierać. Obiecaliśmy naszym wróżbą że się nie spóźnimy", po czym pociągnął Cię w stronę domu, mrucząc coś pod nosem, ignorując Cię całą drogę. 

🏴‍☠️▏⇛Killian Jones - Po 5 minutach rozmowy, uderzył go z sierpowego, po czym zaciągnął na statek wypływając w morze. W odpowiednim miejscu, zrzucił go z deski na pożarcie rekinom. Ciebie natomiast, zaciągnął do swojej burty. 

🐙▏⇛Grant Ward - Gdy tylko twój były, wspomniał o starych czasach, już nieźle zdenerwowany Ward samą jego obecnością i tym że się przy nim uśmiechasz, postrzelił go kolejno w rękę, nogę, brzuch a na końcu w głowę. Schował broń i chwycił Cię mocno za nadgarstek, prowadząc do Hydry. 

🏹▏⇛Oliver Queen - Przy rozmowie, nie zareagował w żaden sposób, by można go posądzić o zazdrość. Na następny dzień jednak, okazało się że twój były zmarł tej samej nocy. Zmarł od strzały z zielonym grotem prosto w sercu. 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Preferencje, zodiaki, talksy itp. (Marvel, Dc Itd.) 16+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz